Recenze (8 224)
Pach krve (2003)
Ze začátku jsem otáčel panenkami a vduchu si říkal ,,zase lesní vyvraždovačka, že je to baví" ale najednou (vubec netuším proč) mě to od poloviny filmu začalo bavit, možná tim že se to rozjelo netuším, ale zajímavý námět to mělo a já se ke konci slušně bavil. Ty začáteční fotky opravdu vyděsí. (podobné Hory mají oči a Pátek třináctého)
Probudím se včera (2012)
Tak na tenhle film jsem se těšil hodně dlouho a konečně jsem se taky dočkal. Mádl dělá xichty, dost viditelná propagace a reklama na značce shock a orbit až bijící do očí jinak film je fajn lákalo mě to že se cestuje vtom čase, opět známé české tváře.Ale něco mi tam chybělo nevím co.. možná to tak nedoladily na to že to byl dvouhodinový film, ale na to že to je české.. tleskám! Mělo by být více takovýhle filmů.
96 hodin: Odplata (2012)
Fajn akčnák který nepříde s ničím novým ale je dobré zase vidět Liama se zbraní v ruce. Film utekl pohodově rychle a mě nic nevadilo :)
Super Mac (2010)
No jako já se fakt zasmál, hlavně nad Val Kilmerem kterýho jsem si poslední dobou dost oblíbil a tady byl překvapivě i dost vtipnej. Ujetá komedie s dost ujetýma scénama viz šukačka s duchem mrtvé manželky. Prostě úlet! :)
Můj otec je šílenec (2012)
Lepší jak Jack a Jill, opět jsem se dost zasmál.. Sandlera mám prostě rád a jeho filmy (komedie) jak by smet..opět výborná hudba, vtipný děj, postavy atd! :)
Šikula a šikulkové (2001) (seriál)
Furt lepší než animáče co vysílají dnes. Párkrát jsem to shlídnul.
Nadějný rok (2011)
Tohle není komedie to je vyslovený trapas, ptákovina o ničem.. teda o focení ptáku tohle nemá ani žánr. Prostě kravina nechápu kdo přišel stim že je to komedie. Jediný za co dávám hvězdu je Owen Wilson a hudba jinak fakt PTÁKOVINA!
Země bez zákona (2012)
Čekal jsem větší akci a větší roli pro Garry O. Celkově to je brutálně podaný romantický film s parádním obsazením viz. Tom Hardy který tomu dodává štávu tvrďáctví, Shia snad konečně vyrost z debilních transrobotů a ostatni taky dobré, ale opravdu minimum akce a pár scén opravdu přehnaných, což mě docela mrzelo.
Na cestě bez návratu (2009)
Cizinec, černoch, indián a bílej byli týpci a vcelku zajímavé postavy, příběh byl celkem o ničem, akce byla příšerně zpracovaná a bylo bez koulí. SPOILER: Madsen chcíp zbusobem jak kdyby si šel dát dvacet.
Sám v temnotě 2 (2008)
Z tohohle filmu jsem měl sucho v držce.