Recenze (781)
Zpátky do divočiny (2021)
Ak máte malé deti, im sa to bude páčiť. Pre mňa to už nebolo ani zaujímavé, ani vtipné.
Poslední souboj (2021)
Štvrtú hviezdu pridávam za ten záver, kde som tentokrát naozaj fandil a pritom netušil ako to skončí. Rovnako tak za Joddie Comer. Doba desná, brrr. Pre ženy obzvlášť.
Místo u moře (2016)
Tá prázdnota, stratenosť bola poriadne cítiť. Ale druhýX by som to radšej vidieť nechcel. Rozhovor pri kočikovaní s Michelle...
Venom 2: Carnage přichází (2021)
Pár vtípkov a nič nové. Takže jediné, čo na V2: Carnage stálo za pozretie..., bola Michelle Williams.
Polar (2019)
Krváky nemusím. Prehnaný "cool" vzhľad a chovanie záporákov tiež nie. Ale však podľa KOMIXU, a v jeho duchu. ......................................Ale scenár ma viac krát poriadne prekvapil. Vďaka dobre načasovaniu mnohých scén, žartíkom a samozrejme správne štýlovej "Kajzerke" a jeho susedke dávam možno pre iných prehnáných 5 *. ...Tak ako to cítim. SKRÁTKA MÁM RÁD, KEĎ MA FILM PREKVAPÍ. MÁM RÁD ATMOSFÉRU... a na to násilie pre tentokrát zabudnem. Však KOMIX.
Red Notice (2021)
Bavilo ma to. Prekvapivo. Na Gal sa krásne pozeralo, Ryan kecal tak akurát, aby to neotravovalo a Dwayne... tam tiež hral. Fajn oddych.
Duna (2021)
Jednotka sa mi páčila. Podmanivý soundtrack, rovnako herci mi sedeli.... Či si zaslúži vyššie hodnotenie... rozhodne druhá časť... Tarbíkomyška bola úžasná.
Utajený pasažér (2021)
Možno to nebolo až také zlé, pretože herci boli dobrý všetci. Len nejako sa ten dej vliekol a čím viac sa film posúval ku koncu, začal som tušiť a rovnako tak mi to začínalo byť jedno...
Shang-Chi a legenda o deseti prstenech (2021)
Slabšie 4 hviezdy...ale bavilo ma to. Nádych fantasy je pre mňa vždy +, a niektoré scény vo mne vyvolali i jemné pousmiatie...
Divoký Spirit (2021)
Tri *, lebo je to rozprávka. A na oddych fajn. Avšak nič jedinečné nečakajte.