Oblíbené seriály (9)
Černé zrcadlo (2011)
Temný obrázek možné blízké budoucnosti v zajetí moderních technologií...upřímně se těch lidí neustále zahleděnejch do svých chytrých mašinek začínám bát. Šokující, zneklidňující. 95%
Městečko Twin Peaks (1990)
Jsme snílci, kteří sní a v tom snu potom žijí...První dvě série neoddiskutovatelná klasika, kterou jsem se teprve nedávno rozhodl s obavou o moje racionální myšlení okouknout. Nádherná romanticko-mysteriózní nálada protkaná trochou suchého humoru z policejní stanice spolu s výstředním agentem Cooperem a hrůzným tajemstvím za oponou ukrývající se v temných lesích městečka Twin Peaks. Třetí série už je jen třešnička na dortu v pokračování a rozplétání záhad podivných beztvarých figur v současném a minulém světě..85%
Vikingové (2013)
Velmi slušnej učební materiál pro příznivce severských run. Po dokončení třetí sezóny musím zvýšit hodnocení, protože takovej díl jako je S03E08 je v historickejch seriálech unikát. 90%
Černobyl (2019)
Dechberoucí minisérie z HBO, tleskám se smutným srdcem oné tragické události. Nejhorší je, když si lidstvo lže samo sobě. Příroda vydrží, vezme si zpátky, co ji patří a náš druh bude součástí...RIP pane Legasov.
Rick a Morty (2013)
Domek z karet (2013)
Vysoká škola politiky a scénáristiky. Velmi osobitý příběh muže Franka Underwooda, který nedostal co chtěl. Rozpoutal válku, překračuje mrtvoly, politické i ty o kterých se veřejnost nesmí dovědět. Cesta zpátky neexistuje, pouze cíl za kterým kráčí. Jak sám řekl Frank ´´moc je lepší jak peníze, když ji máš.´´ Filmově zpracované, tak skutečně až mě chvílemi běžel mráz po zádech. Potvrzuje fakt, že v politice jsou dobráci sežráni těmi silnými, arogantními, moci chtivými jedinci. Každý je na prodej nebo ke koupi, když jste dostatečně chytří. Skuteční politici si z toho snad ani nemusí brát příklad, protože se to už dávno praktikuje. Laťku nasadil David Fincher velmi vysoko a ta zůstala napříč všemi sériemi. Chci další a snad dostanu, protože na tomhle jsem začal bejt závislej!! 95%
Červený trpaslík (1988)
Ať žije posádka červeňáka!! ...Smažené slepičí ovulace. Lidská pochoutka. 95%
Akta X (1993)
Bez debat nejlepší seroš o paranormálních jevech, který v devadesátkách bez přestávky děsil spousty a spousty diváků v nočních televizních hodinách...byl sem jeden z nich a nikdy sem nepřestal věřit. :)