Recenze (173)
Všechno úplně všechno (2017)
Průměrná oddychová romanťárna s milými a sympatickými herci (kromě její matky!).
Modrý kód (2017) (seriál)
Sice se tam patlá páté přes deváté, ale hlavu i patu to má a to je hlavní. K tomu super výběr herců. Rozhodně si to odpad nezaslouží a je škoda, že lidi žijí z předsudků a ohnodnotí to odpadem, aniž by to zkoukli.
Temný Kraj (2017) (seriál)
Za Vaculíka dvě hvězdy, jinak chabý...
Příběh písně (2016) (pořad)
Pořad, po kterém se budete úplně jinak dívat na písničky, které slyšíte v rádiích jinak běžně :) Nejvíc mě dostal song od Green Day.
Dr. Dokonalý (2012) (seriál)
Tak tohle se FAKT nedá!! Člověk usíná po celou dobu seriálu, protože se tam absolutně nic neděje.. Co to má jako bejt?! Údajně Dr. Dokonalý je naprosto nechutný a silně nesympatický chlap! Prostě taková trapná parodie na Dr. House.
Buchty a klobásy (2016)
Velmi přeceňovaná komedie. Pokaždé, když odcházím z kina, mám spousty zážitků z filmů a vykládáme si scény, které se nám líbily, u tohoto animáčku to tak opravdu nebylo. Vlastně ani není scéna, která by se mi nějakým způsobem vryla do paměti. Vůbec. V jednu chvíli mi i padala hlava, jak mě film nudil!!! A pak, jak už je v komentářích často zmiňovaná vulgarita, tak zde je opravdu využita až moc. I ve chvílích, kdy se to nehodí. No a ten konec?!! WTF????
Probudím se včera (2012)
Super český film, na který se pokaždé ráda podívám. Výborný Jirka Mádl a Eva Josefíková.
Bláznivá pětka (2016)
Tak tento film opravdu doporočuji, kdo se chce od srdce zasmát :) Nějaké scény jsou tam vážně k zasmání a to nemálo! Příjemní herci, dobrý a chytlavý děj, super kamera, nějaké záběry fakticky stály za to, a hlavně to, co se od komedie očekává - legrace se vším všudy! ;) Dlouho jsem se takto nepobavila :)
Ohnivý kuře (2016) (seriál)
Za Babčákovou dávám hvězdu. Na ní stojí celý seriál.
Nefňukej, veverko! (1988)
Vzpomínky na dětství :) A taky na to, jak jsem se bála té "čarodějnice" :D