Recenze (52)
Čelisti (1975)
Jedna z nejvetsich debilit, kterou kdo mohl natocit
Dunkerk (2017)
Po Interstellaru se Chris opět vrací ke svému mistrovství. Skvělý snímek, a i když jsem neměl možnost vidět v IMAXU, nebylo to zas tak na škodu. Ano, v Imaxu by to pravděpodobně bylo ještě lepší. Ale teď k samotnému filmu. Nolan ukázal, že pro něj není problém točit filmy podle skutečné události. Stopáž naprosto přiměřená, zbytečné natahování by ubralo spádu a mohlo by to zavánět nudou. Nádherně vykreslená atmosféra, která diváka naprosto pohltí tak, že má pocit, že je sám na oné pláži a čeká v celkem bezvýchodné situaci na "odvoz" domů. Ač ve filmu není vidět jediný německý voják, tušíme, že jsou všude okolo, a že se blíží. Pane Nolane tleskám a těším se na další počin.
Hitman: Agent 47 (2015)
Další pokus jak přenést hru na filmové plátno. Neúspěšný pokus. Doufejme, že už nechají hru klidně spát a nebudou se pokoušet o repete.
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Jedna velká nuda, kde se většinu času nic neděje. Jsem pamětníkem starých Power Rangerů, kteří byli sice strašní, ale v mé tehdejší dětské optice mi přišli skvělí. Toto je pouze počin, jak z tématu ještě něco vytřískat díky digitálnímu bordelu a "novým" hrdinům, což se ovšem nedaří. Raději budu nostalgicky vzpomínat na časy starých Power Rangerů.
Jako pavouk (2001)
Vcelku zajímavá zápletka. Celkem neočekávaná. Jinak se jedná o klasický béčkový snímek. Film táhne Morgan, ostatně jak už je u filmů s ním zvykem. Jaký osud asi čekají podobné novodobé béčkové filmy, až ten chlap přestane hrát?
Atomic Blonde: Bez lítosti (2017)
Rozhodně zajímavý počin. Parádně vykreslený Berlín ze zvrácené doby studené války, kde si každý víceméně hraje na svém písečku. Filmu však ubírá závěr plný zvratů. Trojtí agenti jsou i na mne moc. Nejvíce mě však vytáčela francouzská lesbická pinda blbá jako necky. Celkově však filmu chybí větší hloubka takové to něco navíc.
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Rozhodně jsem to čekal horší. Není to tak špatné, jaky by člověk vzhledem k sestupné tendenci celé série očekával. Ano, scénář a příběh jsou dosti slabé, ale co. Depp opět celkem baví, škoda že Javi Bardem nemá tolik prostoru, jak by si zasloužil. Bez Blooma a pindy by to ovšem nešlo...Trochu mě znervózňuje, že na rok 2018 je plánováno pokračování.
Spectre (2015)
Nuda, šeď. Bez děje se film točit nedá a už vůbec ne film jako je Bond. Spectru nepřidá ani slabý scénař, takže i když se Dan s Chrisem velmi snaží, urvat to nedokáží a ani nemůžou. Pro mne jediné plus, že se natáčelo v Söldenu, kterýžto mám rád.
Americké psycho (2000)
Naprostá hovadina a ztráta času. Nepopírám, že i přes tu bídu podal Chris standardní výkon. Jinak děj nula, nuda, šeď. Děs.. Aha, režírovala to ženská...Zmíněné se možná vysvětluje
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
Spousta známých jmen a množství výbuchu a střelby dobrý film nedělá. Bez scénáře a děje zde máme naprostý brak.