Recenze (950)
Dechovka (2016) (divadelní záznam)
Ze začátku naprostá pecka, ale ke konci už mě to moc nebavilo. Na druhou stranu to bylo tak originální a invenční, že objektivně nemůžu žádnou hvězdičku ubrat.
Humr (2015)
První část odehrávající se v hotelu byla naprosto precizní. Vtipná suchým britským humorem, na hranici vážnosti a totální parodie. Jenže po útěku z hotelu se to zvrhlo a šlo to kvalitativně velmi prudce dolů. Druhá - lesní - část měla sice taky svoje silné myšlenky, jenže už to nebylo konzistentní a nudilo to. Další půlhodinu už bych u toho asi nevydržel, takhle však dám (s přimhouřením obou dvou očí) čtyři hvězdičky.
U Konce světa (2013)
Strašná kravina. Do bitky na záchodech to bylo ještě jakžtakž vtipný a příběh dával smysl, pak už se to absolutně rozsypalo. Všichni se chovají naprosto iracionálně a nesympaticky. Dovedl bych si představit mnohem lepší rozvržení postav, jenže to by pak nevedlo k tomu závěru, který evidentně tvůrci chtěli... 2* z milosti.
Lost Highway (1997)
Pravděpodobně nejlepší Lynch. Skvělý mnohovrstevnatý film s hlubokým poselstvím, který vás od prvních minut přibije do židle a už nepustí! Určitě osobní TOP50, možná i TOP20. Chci vidět znovu!!
Aferim! (2015)
Krásně autentický a politicky nekorektní film. Za celou dobu se nestihnete nudit, příběh, ačkoliv přímočarý, není předvídatelný a celkové vyznění si na nic nehraje. Spokojenost.
Mroží muž (2014)
Úchylná blbost, která kdyby se tvářila vážněji, mohla se zařadit po bok Lidské stonožky. Takto to osciluje někde mezi tím a echt trapnou komedií... Každopádně pořád je to zapamatovatelný film!
Utajený (2005)
Jedna zapamatovatelná scéna za tolik cen, procent a hvězdiček nestojí. Pomalu se táhnoucí nuda, která nijak nekončí. Asi můj poslední pokus dát naději Hanekemu, to co od něj stálo za to, jsem už viděl...
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Na jednu příjemný film, který kromě fajn příběhu a pár slušných gagů hezky ukazuje intriky v politice, na druhou stranu nechutná multikulti propaganda. 2*, ať su objektivní.
Ray Donovan - Dívka s kytarou (2016) (epizoda)
Hodně slabý začátek, vůbec nedosahuje kvalit předcházející řady... tak snad se to zvedne...
Vše pro dobro světa a Nošovic (2010)
Klusák je výtečný dokumentarista, asi nejlepší, kterého máme. Velmi zajímavé a vím jedno: Hyundai mi nikdy nebyl sympatický, ale teď bych si ho nekoupil už tuplem.