Recenze (1 372)
Pár nenormálních aktivit (2013)
Videl som najskôr dvojku takže jednotka smi zdá slabšia. Stačilo raz nemá zmysel to púšťať znovu...
Pár nenormálních aktivit 2 (2014)
Kopec nechutností ,ale aj kopec srandy. Bavilo ma to. Rozhodne k tomuto filmu nepúšťajte deti. Mohlo by im to poriadne zamotať hlavu.
Bullittův případ (1968)
Prvý krát som to videl ešte ako malý šušeň. Naši vyrazil niekam za večernou zábavou a nechali nás samých doma. Samozrejme, že sme si sme si rodičovské inštrukcie drobátko poupravili. Zhodou okolností dávali zrovna Bullitov prípad. Nič také som dovtedy nevidel. Je to taký môj etalón pre husté kriminálky. Tá naháňačka na autách je suverénne najlepšia v dejinách kinematografie.
Kdo mi jde po krku (2021)
Dobré obsadenie, jednoduchá zápletka a priamy dej a čo je najdôležitejšie, že to nie je celé len o Angeline.60%.Ten Malíček má vážne na tie baby pech.
21 mostů (2019)
No kto by to len povedal. Nemastný neslaný večer a ja sa len tak prehŕňam v archíve skylinku a narazím na tento skvost o ktorom som nemal ani potuchy. Suprová temná krimoška ktorá vás pohltí.
Drákula: Neznámá legenda (2014)
Tomu Ljukovi SkyEvansovi akosi nemôžem prísť na chuť. Podľa toho aj to moje hodnotenie filmu. Dalo sa na to dívať a dokonca som to už videl 2 krát, ale v tomto živote to už stačilo. Forma mala nahradiť obsah, ale trt.59%
Pokrevní bratři (2020)
Od začiatku do konca je jasné k čomu to bude smerovať.Je to tak 50/50 kto z toho vyjde zdravší. Dobrá temnná gangsterka v ktorej je na moje gusto priveľa Petrových flashbackov z detstva. A nie sú to bratia, ale bratranci do rici.
Všichni svatí mafie (2021)
Bolo fajn si pripomenúť staré miesta zo Sopránov ako aj mladšie verzie väčšiny gangstrov. Ako retro dvoj epizoda sopranov dobré ako film to stojí však za prt. Jedno je isté Corrado Junior Soprano bol skúrvený zmrd už za mlada. Ale už aspoň vieme prečo.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Tunajšie vysoké hodnotenie je pochopiteľné kvôli hereckým výkonom a réžii českého národného pokladu M.F. Mne však tento film vôbec nesadol a pocity sú pocity. S tým nič nenarobím .Za mňa 60%.
Mimo zákon (2005)
Prvé čo ma napadlo po pár minútach bolo ,však to je ako Zákon a poriadok a bodaj by aj nie, keď režisér/scenárista je ten istý. Pokus o temný thriler zo sveta skorumpovaných polišov zas nevyšiel až tak zle, ale pri tak hviezdnom obsadení to mala byť 5 hviezdičková kultovka. No nič, o tri roky neskôr podobnú tematiku zmákol v Králoch Ulice David Ayer podstatne lepším spôsobom.