Recenze (1 372)
Sběratel polibků (1997)
Čo sa nepodarilo posrať a vyzradiť režiserovi, úspešne dorazil český dabing.Jeden z najväčších lapsusov na ktorý som v dabingu narazil.Inak to ľavé krvavé oko Ashley Judd ma dlho strašilo zo sna 👁️
Templář (2011)
Jednoduchý príbeh,natúr bojové scény a ako vždy ukecaný Purefoy.Magna Charta rules!!
Joker (2019)
Chápem prečo je tento film tak velebený,ale mne to skrátka nesadlo.Svet už je aj tak na pokraji Gothamu,tak načo dávať videonávod flustrovaným jedincom ako to vziať do ruky a dať systému vlastný rád.
Prázdné řeči (2018)
Prazne reči je "prázdny film" plný prázdnych rečí aj keď Frank Coraci sa nás snaží pesvedčiť o opaku.Bohužial Frank nie je režisér, ktorý by mal šancu sa dostať do červených čísel v hodnoteniach.
Poldův švagr (2016)
Lepšie ako jednotka ale nie oveľa.Olivia Munn a Benjamin Bratt dvihli latku o kúsok výššie.
Jízda švárů (2014)
Na výpary ,ale došiel som až do konca.Párkrat som sa zasmial ale to bolo všetko.
Solomon Kane (2009)
Na druhý krat som to akosi dal až do konca.Bolo to ale len len.Scenár je deravý ako cedník.Nemá to ani hlavy ani päty.Napriek všetkým chybám a trhlnám je prvá polovica celkom pozerateľná .Potom to však už ide len dole kopcom.
Řetězová reakce (1996)
Pre mňa overená akčná klasika rokov 90-tych ku ktorej sa vždy rád vrátím keď mám možnosť.
Ve jménu krále 2 (2011)
Už mi načisto jeblo, keď som sa rozhodol toto sledovať a ešte to aj dopozerať.Jednu hviezdu dávam len za to že Grangera neoznačovali ako muža z budúcnosti ale z času čo príde....To bolo celkom milé.
Rozpuštěný a vypuštěný (1984)
"Bierhanzlova mast, na lysinu past!" "Bierhanzlova mast, pro muže všech kast" 👳♀️👩🦲👧🧒 🤣😂