Recenze (43)
Kruhy (2017)
Vlastně taková oddychovka. Na první díl to nemá, ale to se asi dalo čekat. Je tam pár pěkných pasáží, herci jsou solidní... příjde mi ale že je to dost zamotané, viděno v kině.
Steve Jobs (2015)
"Do kapsy ti dám 500 až 1000 písniček, protože už mě štve ten tvůj walkman.,,
Kingsman: Tajná služba (2014)
Jo tak tohle je kvalitní nářez.
Kick-Ass 2 (2013)
Druhý díl má své silné chvilky. Příjde mi, že je tu dost potenciálu nevyužitého a je to trochu škoda. Mohla to být pecka, mít to trochu nějaké grády na tom konci. Celou dobu to naopak jede z kopce. Na dvojku solidní film.
Arrow (2012) (seriál)
Pilot 70%.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nuda, nuda, a zase nuda. Ani jsem to nedokoukal. Ano je to promakané a zajímavé, občas vtipné ale to je tak všecko.
Nedotknutelní (2011)
Po několika shlédnutí dávám ze čtyř na pět. Opravdu vyjímečný a originální film.
Pařba v Bangkoku (2011)
Tenhle film si zaslouží vyšší hodnocení. Má to podobnou kostru jako první díl, ale zároveň ho nevykrádá a přidává i trochu jiný humor.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Je to celé natahované a pomalé stejně jak princ dvojí krve, o proti Fénixova řádu, který odsejpal a ani na chvíli nenudil.
Left 4 Dead: Movie (2010)
Znám Left 4 Dead. Z pohledu hry to vypadá dobře. Z pohledu filmu už ne. Ale vzřejmě to nebude profi film, takže to lze čekat.