Poslední recenze (61)
Světová invaze (2011)
Videla som presne to, čo som očakávala, že uvidím. Názov je skutočne výstižný (myslím ang.). V rámci žánru som už videla oveľa oveľa horšie snímky.
Pavouci z vesmíru (2010)
No podľa mňa to malo určite viac logiky ako Cloverfield.
Dr. House (2004) (seriál)
House je jednoducho House. Opísať sa nedá, treba vidieť:-)