Recenze (2 322)
Ip Man (2008)
Povedený historický film s výborně natočeným bojovým uměním, bez žádného velkého patosu a navíc vše na základě skutečné události. Jednou za čas je takovýhle výlet do východních vod opravdu zajímavý, je-li film kvalitní jako tento, tak už teď pokukuji po dalších kandidátech na další cestu:-)
Pochyby (2008)
Ale ano, herecké výkony odpovídají velmi dobrému a slibnému obsazení Streepovou a Hoffmanem. Co ale naplat, když je scénář neskutečně slabý a nudný. To opravdu hra výrazů, slovní souboje nemají tu pravou šťávu aby udržely pozornost po celou dobu trvání. Nechápu za co tak vysoké hodnocení a proč 5 nominací na Oscara????
Ctihodný občan (2009)
Bohužel jen dobrý film, ten námět byl velmi slibný, výběr herců také a s některými scénami si režisér s kameramanem pěkně pohráli. Co tohle vše je ale proti docela nesmyslně ujetému scénáři, kdy se postupně z Buttlera stává masový vrah a člověk tak ztrácí toho komu by měl fandit. Foxx to bohužel není. Prostě je to škoda, mohlo to být o stupínek lepší.
Hvězdná brána: Návrat (2008)
Nejsem fanouškem seriálu, viděl jsem jen první film a to kdysi dávno. Proto mě film od začátku překvapoval velkým počtem osob, které jsem vůbec neznal, jasností cestování v čase... Prostě seriál člověku, který se na to dívá opravdu bude chybět. Na druhou stranu jsem film nevypnul a díval se až do konce, což je myslím pocta tomuto průměrnému video filmu. Fanoušci si určitě nějakou tu * přičtou:-)
Na hraně temnoty (2010)
Tři *** jsou jasné, dobrý scénář, slušná režie a vcelku důvěryhodný Gibson. Co naplat, mě se tenhle film zas tak moc nelíbil. Měl jsem od něj větší očekávání. Tak nějak ne a ne chytnout a tak ani jinak dobře napsaný závěr moc za srdce nevzal. Škoda.
500 dní se Summer (2009)
Po relativně dlouhé době romantika, které se nebojím dát *****. Tenhle film mě chytil jak svým ztvárněním, hudbou, scénářem, hereckými výkony... No prostě vším. Především pak ale výborný příběhem, který by klidně mohl být ze života a ať jsem hledal jak jsem hledal, tak jsem nenašel žádné přehrávání či zbytečně ujeté scény. Suma sumárum, tenhle film byl pro mě velkým překvapením.
Stáhni mě do pekla (2009)
Dávám *** ač se mi film jako člověku, který rozhodně horory nevyhledává, vůbec nelíbil. Nelíbil se mi proto, protože nevím jak teď usnu, snad se mi něco podobného nebude zdát, snad podobnou bábu nepotkám. Podívám-li se na to objektivně, tak je to ale výborně natočený horor, který má vynikající atmosféru, děsivé a překvapivé scény a dobrý filmu odpovídající závěr. Milovníkům hororu, přičtěte si minimálně *...
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Ani HD rozlišení (a toho jsem nějaký fanda:-) nezachránilo tento plytký příběh, průměrné a tolikrát už viděné herecké výkony Chana a Tuckera, vyslovené trapnou francouzskou tématiku a doslova nudný závěr. Brrr, čtyřku už prosím netočit! Minimálně ne pro mě.
Mary a Max (2009)
Zvláštní zvláštní zvláštní, ale hrozně podmanivé dílko. Nejenom originálním zpracováním, ale i příběhem, který je dechberoucí. Dále pak hudba a některé scény vysloveně šokují a vzbuzují velmi silné emoce. Navíc anglické znění je velmi povedené (Collette a P. S. Hoffman). Tohle člověk prostě musí vidět...
Prachy dělaj člověka (2006)
Slušný český film s vkusně vybranou ústřední trojicí herců. Konec je trochu přitažený za vlasy, ale jinak je to docela příjemná podívaná, kterou jsem rozhodně podle ukázek z filmu moc nečekal.