Recenze (2 101)
Smrtonosná past 3 (1995)
Hned po jedničce jsem se nejčastěji díval právě na třetí díl, který si dialogově pamatuji asi nejlépe. McClane se po vytažení z jeho alkoholové pohody dává dohromady se Zeusem alias Hejzusem aby nakopali prdel dalšímu z rodu Gruberů. Scéna s ocelovým lanem je legendární.
Smrtonosná past 2 (1990)
John McClane pravděpodobně celý rok zlobil a tak pod stromečkem našel pouze další bandu teroristů k likvidaci. S nikým se nesere, hláškuje jako vždy a tím vším zpříjemňuje čekání na zpožděné lety.
Soudný den (2008)
Když smícháte Mad Maxe, The Warriors, Útěk z New Yorku a 28 dní poté, dostanete zřejmě tohle.
Resident Evil: Zánik (2007)
Ne ne ne ne ne tohle už bylo moc. Claire dost špatně obsazená, příběh ujetej a Alice pravděpodobně přišla z návštěvy přímo od profesora Xaviera. Odpad.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Od jedničky rozhodně krok dopředu. Konečně zombíci ve městě ala RE3, k tomu Nemesis zkurvenej jen v posledních minutách.
Resident Evil (2002)
Fanoušek hry čekal film podle hry a ne sračku, která nemá s hrou nic společnýho.
Smrtonosná past (1988)
Yippie-kay-yay motherfucker!
Metalocalypse (2006) (seriál)
NIGHT SKY BLEEDS RED, BLACK BIRDS BRING DETH. Je vzácný aby kapela vytvořená čistě jen pro krátkej animák hrála lepší muziku než všechny ty dnešní sračky dohromady. S tvrzením že musíte znát metalovou komunitu nesouhlasim, o tom seriál neni. Prostě musíte mít smysl pro humor a nebejt zaprděný čuráci.
Big Lebowski (1998)
Pokud se na tenhle film díváte víckrát tak se z něj naučíte dost hlášek pro život. A taky to že desky s Creedence už se nekradou :) "A jste Mužem roku."
Pátý element (1997)
Naprostá bomba. Znám to nazpaměť a stejně mě to hrozně baví, o třídu lepší než Star Wars a jiný sci-fi. Rozhodně. Navíc parádní futuristickej soundtrack, spousta vtipů a nápadů.