Recenze (778)
Westworld (2016) (seriál)
Ze zacatku me to ne a ne chytnout, ale rikal jsem si: Vsichni na to pejou ody tak zatni zuby a vydrz. A dobre jsem udelal! Cim bliz konci, tim vetsi spad a grady to ma a tim vic veci do sebe logicky zapadne. Uzasna podivana.
Příchozí (2016)
Uzasne pusobive, epicke a komorni zaroven. Rozhodne nejlepsi letosni sci-fi, mozna i film jako takovy. A navrch naprosto bozsky soundtrack. Kapesniky s sebou
Na hraně zítřka (2014)
Po druhém shlédnutí musim za plnej počet...Takhle to prostě má vypadat!
Ex Machina (2014)
Na první podivani pet a to především kvůli konci, který jsem sice tusil dopred, ale jsem rad, ze nakonec opavdu pisela nepokazil to zadnej zbytecnej happyend. Nesmirne poutave, i navzdor sve komornosti
Interstellar (2014)
Na zacatku to bylo takove rozvlele a placalo se to na miste, ale vydrzel jsem a dobře jsem uelal. Konec je sice na Nolana nezvykle pozitivni, ale to je prave ono - není to jen strojove vybrousene jako třeba Inception, ale ma to silu a myslenku. A dojima to originalnim a nevynucenym zpusobem. Pecka.
Miluj souseda svého (2014)
Obcas od filmu necekate vůbec nic a pustite si ho jen tak z nudy v nedeli po obede...A o to vic vas dostane. Brecel jsem jako zelva :)
Rivalové (2013)
Na konci jsem byl ze sedadla vykloneny tak, ze jsem nosem skoro brousil obrazovku...Tohle je proste parada, a rikam to jako clovek, který nesnasi F1 a sportovni filmy taky moc nemusi.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Tohle bych chtěl vidět na velikém plátně s panem Nolanem na režijní sesli...Epika nevídaných rozměrů!
Temný rytíř povstal (2012)
U sceny vystupu jsem ani nedychal a na konci bulel jako zelva...No a co, ze je mi 30? Tohle je proste uzasnej narez!
Chata v horách (2012)
Tak tenhle horor me dostal uplne z cisteho nebe...Klasicka vyvrazdovacka? Nenechte se vysmat, posledni pulhodina je jak z jineho sveta..