Recenze (49)
V pasti: Barcelona (2023)
Sterilne natočené nič.
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Niekomu nedošlo že evil dead je komedia viac ako horror. Ako horror bez (do)vtipu to nebalancuje ani na hladine priemeru. Nuda
Shazam! Hněv bohů (2023)
Ako reklama na skittles obstojne. Ako film nie.
The Mandalorian - Kapitola 24: Návrat (2023) (epizoda)
Všetkeho priveľa. No. No. No...
Starosta Kingstownu - Lež skrytá za pravdou (2022) (epizoda)
Trochu som nepochopil prečo prave počas prevozu väzňa traja ďalši trestanci z jeho gangu šuruju dlažku. Inač ok
Čas (2021)
Veľmi hlupy film. Ale že veľmi.
Ambulance (2022)
Zaspal som po 90 minutach. Nuda napriek nekonečnej nevkusnej "akcii". O profi pilotoch dronov Bayovi nikto nemal povedať...
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
Rok čo rok. Napriek tomu že je to pokračovanie cez kopirak ma to obrovske srdiečko. Preferujem tento diel.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Prve 3 serie za 5*. Ďalej už len rutina
Země ztracených (2009)
Remake/parodia na detsky serial z roku 1974 s rovnakym nazvom. K plnohodnotnemu zažitku nutne mäkke drogy.