Recenze (49)
Zranitelná srdce (2022)
Hrozne plocha, prvoplanova slaďarna. Ale nezaspal som aj keď asi to bolo kvôli tej mizernej hudbe. Na dospievajuce dievčata zo zamoria to musi byť učinnejšie ako agent orange na rakosie.
Americký sen George Carlina (2022) (seriál)
Pocta, ktoru si genius ako George Carlin zasluži.
Snowflake Mountain: Citlivky v divočině (2022) (pořad)
Kam sa hrabe Bear Grylls. Survival drama jak sviňa.
Odloučení - Série 1 (2022) (série)
Po dlhej dobe serial kde som neguľal očami pri každom dialogu. Je to jednoduche ale nie hlupe. Koniec ma nasral... netrpezlivo budem čakať 2. seriu
La reina del Sur (2010) (seriál)
Telenovela ako lusk
Peacemaker (2022) (seriál)
Gunn je tak "meta" že vlastne už vôbec.
Spider-Man: Bez domova (2021)
84%?! NE
Show Jerryho Seinfelda (1989) (seriál)
Konečne som to dopozeral a yada yada... najlepši sitcom vôbec.
Špinaví, prohnilí lumpové (1988)
4. * za smršť vtipov na učet S. Martina na voziku z ust Cainea.
Fantasy Island (2020)
Niečo ako Cabin in the Woods akurát celé zle...