Recenze (289)
Špinavej John (2018) (seriál)
3,5 .. ale vsichni me tam srali
Manhunt - Unabomber (2017) (série)
3,5 hvezdy.. neco tomu schazelo, ale vubec to neni spatna kriminalka.
Bajkeři (2017)
Hrozna picovina. Jednou jsem se ale zasmal, tak davam pul hvezdicky
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Na jaky planete ty primitivy nasli ??? Je mi kzblitiiii
MINDHUNTER: Lovci myšlenek - Série 2 (2019) (série)
Druha serie je opravdu narez!
Vražda na jachtě (2019)
Blbinka, ale jako oddechovka, proc ne 2,5*
Vlastníci (2019)
Koncem roku se taky stanu vlastnikem, no to potes prdel
Neviditelný (2020)
Trochu predvidatelny prubeh, zrovna v tomhle pripade mohli byt v traileru vic tajemni. Zpracovani super, jen mi to cele prislo moc rychle s povrchni. 3,4*
Párty Hárd (2019)
Strasna chujovina v dobrem slova smyslu 3*
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Wow, tak takovej nasup okorenenej nostalgii ze staryho Overlook jsem fakt necekal. 4,5* bomba