Recenze (289)
Super Size Me (2004)
Lahůdka, to všichni víme.. ale taky víme, že je to nezdravé.. takže, co vlastně bylo přínosem tohoto dokumentu ? Palec hore a par hvezd navic kvuli tomu, že někdo dokazal zbohatnout natočením něčeho, co každý dávno ví.
Trans (2013)
tak ta posledni pulhodina mě málem odkrouhla, mrda! 4*
Pot a krev (2013)
první polovinu filmu jsem se náramně bavil.. celkově mi to přišlo ale zbytečně zdlouhavé a film mě po sléze začal celkem nudit. Nicméně občas super hlášky ale Wahlberg jen tak nepřekoná svůj výkon z the Other guys, což je pro mě naprostá srdcovka. Tohle tak dobré nebylo. = 3*
Nitro Circus (2012)
Sorry.. ale jackass rodina je pro mě stále tou s větším šmrncem :-) i když ženská by tu rodinu oživila, stejně tak jako je tomu u NC :)
Mládeži nepřístupno (2013)
Tak tohle byla prdel :-) né asi všem po chuti, ale mně tenhle humor prostě sedí.. přehnaná kritika.. Zkrátka jste to asi nepochopili :P = 3*
Hon (2012)
Větší strach až napětí, než při těch novodobých hororech.. Sympatie hlavního hrdiny a nenávist k zaslepenému okolí.. Vynikající počin! 5*
Český lev 2012 (2013) (pořad)
Celkový dojem dělají vždy moderátoři. Budaře mám moc rád, ale nelíbil se mi jeho projev. Navíc výzdoba pódia a tématické (k filmu) procházení pánů mi přišlo směšné..
Vendeta (2011)
Nenáročný film na provedení... hlavním pilířem zde byl Ondřej Vetchý a na to film i spoléhal.. u mě to naprosto fungovalo.. šokující zpráva a ztráta iluzí při chlapeckém zločinu. Napínavé a velice pěkně udělané. btw: divili bychom se kdyby se tak zachoval kazdy otec ? ne.. = 4*
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Vtipnej, zábavnej a hlavně nápaditej film. Strašpytel Scott, kterej tam rozdává comba různejm nařezanejm týpkům s podle mě jedním z nejlepších soundtracků za poslední dobu v zádech. I love british Rock n roll!! i proto 4*
Až vyjde měsíc (2012)
Lidi, to si děláte prdel ne ? :D