Recenze (526)
Sněžné bratrstvo (2023)
Začátek a konec OK. Vše uprostřed byl patos bez mého zájmu. Dlouhé pasáže bez zajímavého děje. Nemohu si pomoci... fanouškem tohoto filmu nebudu.
Nech svět světem (2023)
Film o ničem. Bez šťávy, dobrých herců. Trend sprostých slov v každé větě je spíše smutný doplněk tohoto "thrilleru" ...
Mnichov: Na prahu války (2021)
Je to film a má samozřejmě své pokroucené části. A ptám se: Čemu to vadí? Proč to nevadí u jednoho, ale u druhého ano? :o Ta samá písnička o erudovaných a věčně nespokojených pisálků na ČSFD... K filmu. Herecky příjemné, dějově zajímavé a řekněme i poutavé. Vidím v tom dobrý film, který nepatří mezi špičku, ale rozhodně neurazí.
Hra na oliheň: Výzva (2023) (pořad)
Fakt nevím, ale...opravdu bylo tohle nutné? Seriál byl a je pecka... tohle je fraška...
G. I. Jane (1997)
Úžasný film, který mohu vidět několikrát. Navíc jsou pak velmi dobře udělané pointy k zamyšlení. Chápu ale, že to většině divákům unikne...
Odstřelovač: Bílý havran (2022)
Z tohoto filmu mám radost. Tohle jsou totiž skuteční bojovníci. Žádné kecy kolem. Žádná "ale"... uděláš chybu? Je poslední. Navíc ten film je skvěle natočen a opravdu mu moc nechybí. Btw., Ukrajině fandím, protože agresor - jakýkoliv, tam nemá co dělat! A že tu místní rusácká kolona brečí mi vůbec nevadí. Jen tak dál Ukrajino!!
Zelenáč (2018) (seriál)
Policejní seriál jak má být! Dost se mi líbí, že se jedná o akční seroš a ne další Kriminálku xy s dokonalými postavami. Tohle mi dost připomenulo Každý den v akci - další luxusní seriál, i když starší. A ke vší smůle v ČR neopakovaný :(
Ochránce spravedlnosti (2016)
Typická Seagalovka. No a? Příběh to mělo a kromě toho to opravdu nebylo špatné. Jen umělá krev vypadala jako z TWD :D Ale jinak celkem dobré. To, že se tu do Seagala naváží lidé, kteří mají se sebou problém (je tlustej, takovej a makovej...) jsem si už zvykl a takové recenze opravdu nelze brát na zřetel. 70% ze 100 ;)
Anthropoid (2016)
Chybělo tomu celkem hodně, aby to mohla být skutečná pecka. A že to potenciál mělo. První polovina byla vyloženě nudná. Zajímavé sekvence byly naopak krátké (seskok, chata, cesta do Prahy apod.). Jako snaha byla, ale bohužel jsem se nudil. Až ve druhé části to bylo o něco zajímavější. Závěr zvládnutý nebyl, protože dívat se na (de facto) klip moc dobré u toho typu filmu není. Myslím si, že si zasloužil lepší ztvárnění. 3/5
Top Gun: Maverick (2022)
Určitě stojí za to vidět. Po dlouhé době kvalitní pokračování "nějakého" filmu. V kině opravdový zážitek. Jediné co mi vadilo byly některé patetické a "standardní" záběry či momenty. Jinak skvělé ;)