Recenze (193)
6. den (2000)
Super scénář, super Arny a jeden z jeho nejlepších filmů
Protiúder (2002)
Nevěděl jsem že se v 21. století budou točit takhle naivní filmy. Jeden muž přemůže všechny zloduchy holýma rukama (no ale to už nám Arny předvedl v Komandu).
Junior (1994)
Jednu věc na Arnym nenávidím, a to když se usměje a to dělá v tomhle filmu dost často, takže proto jedna hvězdička
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Vy ste to odstřelili, ale mě se to líbilo. Vtipný poznámky tam skvěle zapadli a vytvořili slušnou akční podívanou
Poslání (2001)
Návrat k filmům z 80. let Van Dammovi prospěl. Škoda že si to zkazil Terorem ve vlaku.
Kontraband (1998)
Tvůrci si asi mysleli, že zpomalený záběry kulek a rozpadajících se bot a jeansů se bude divákům líbit ale mě to dvakrát nenadchlo. Hodně mě to zklamalo :(
Inferno (1999)
Tohle je i na mě (jeho dvorního fanouška) trochu silný kafe. Nerad bych spoileroval ale to jak si to rozdává se dvěma ženskejma a baba na to kouká oknem mě fakt dostalo.
Replikant (2001)
Jsem rád že se Van Damme po své drogové avantýrce vrátil opět k starým dobrým vyšlapaným kolejím. Přišlo mi to jako mix Dvojitýho zásahu s Kontrabantem.
Dannyho parťáci (2001)
Starý dobrý téma zlodějíčků opět trochu jinak s vynikajícími herci a parádními hláškami. Už se těšim na pokračování :)
Spiknutí (1997)
hmm nic moc. docela nuda s pár zajímavými místy