Recenze (193)
Pátý element (1997)
Pohodová oddychovka, nad kterou je lepší nezabývat se detaily. A skvělá Milla :)
Moje levá noha (1989)
Úžasně působivý film s neuvěřitelným Danielem Day-Lewisem.
Daredevil (2003)
Když jsem zaslech že to bude další Superman, navíc se slepým Benem Affleckem v latexovim oblečku, tak sem si řikal-další komiksová kravina. Ale když jsem to viděl, tak mě to mile vyvedlo z omylu. Na komiksovej film to má super příběh, kterej provází, mimo jiné, skvělá hudba!
Stigmata (1999)
Vcelku solidně zvládnutej film, ve kterém herecky exceluje Gabriel Byrne. No a ta hudba
Jeepers Creepers (2001)
Po slibnym začátku to jde s timhle filmem skopce. Navíc ten konec!
Kid (2000)
Po černobílim začátku se film příjemně vybarvil do krásných barev a se skvělým závěrem se z něj stal dobře stravitelný snímeček. Jen žánru komedie bych měl pár výhrad.
Vadí nevadí (1998) (pořad)
Jestli se tomuhle někdo zasměje, tak patří do blázince, stejně jako moderátor!
Společný zájem (1997)
Divim se, že v takovimhle filmu Richard Grieco vůbec hrál. Je to takovej tuctovej erotickej thriller, kde neni ani moc erotiky, ani nic moc z dramatu. Ale ženský jsou tam dobře obdařený :)
Policajtka (2001)
Podle názvu jsem soudil, že to bude zase jeden z těch filmů, kde běhá nebojácná ženská a zachraňuje celej svět. Naštěstí jsem byl příjemně překvapen dějem, Jamesem Caviezelem, a vůbec celým tímhle filmečkem. No a samozřejmě i J. Lo :)
Smallville (2001) (seriál)
Hodně velká kravina o mládí supermana!/