Recenze (45)
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Úžasnej film. Nemám slov. Odcházím rozčarovaný!!
Warcraft: První střet (2016)
Jsem velkým fanouškem Warcraftu a celé herní série World of Warcraft. Odcházel jsem z kina velmi spokojený, příběh tohoto filmu je jen maličko jinak. Prostředí je krásné. Postavy, které ve filmu objevovaly, odpovídaly podle hry, velmi se těším na další díl.
Dokonalý trik (2006)
Typický Nolanův film. Plné zápletky, výborní herci.
Memento (2000)
super zážitek, něco takového jsem ještě neviděl. Od začátku do konce je napínavý. Výborný scenář a hlavně, že celý děj se děje pozpátku, pak končí tam ke začal.
Vřískot 4 (2011)
Jednoduchý příběh plný napětí s překvapivým koncem. Klasika Vřiskotu
Zdrojový kód (2011)
Výborná zápletka filmu. Dává mi napětí, už od začátku. Neustále jsem čekal, jak to dopadne. Prostě má 8 min času a toho musí všechno stihnout. Fantastický příběh. Výkon herce Jakea je přímo exceletní.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Scéna dvou akčních herců - Diesel-Johnson, parádní podivaná. Konečně pořádný akční film. Doufám, že další díl mě nezklame.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
Příběh nic moc. Nebýt Deppa by dopadl hůř.
X-Men: První třída (2011)
Naprosto vynikajicí začátek příběhu. Vaughn má budoucnost, opravdu umí s komiksy.
Transformers 3 (2011)
Film mi trochu zklamal.Příběh je nudný.