Recenze (1 764)
Ohňostroje (2023)
Poznala jsem pár míst, kde jsem nedávno chodila, o to silnější to bylo. Doba jaká byla, život na Sicilií tvrdý a pokud tam vzniklo cosi, co se neodpouští, nebylo to k žití. Viděla jsem skvělé herce, které ani neznám, skvělou kameru a konec, který mi během vteřiny vyrazil dech. Tohle budu mít v hlavě dlouho.
Expanze - Série 1 (2015) (série)
Příjemné překvapení, kde tohle scifíčko dodává všechno, co může být. Klade otázky na které se někdy neví jak odpovědět. Země je vlastně kolonista .Ano? Ne? Tak co je vlastně, dobyvatel nových světů, drancujícího nerostné suroviny? Objevitel neznámého, nepřátelského, zničujícího? Obstojí lidstvo celek rasy, nebo si stále bude hrát na pozemšťany, Marťany, Pásany...takže shrnuto, seriál mě bavil, slušná triková stránka, výběr herců dobrý, nad všemi, alespoň pro mne, vyčnívá nádherná žena Shohreh Aghdashloo se svými úžasnými stylovým róbami a mozkem v hlavě. Jdu zhltnout další sérii.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Možná za to může fakt, že jsem před pár dny ze Sicílie přiletěla, možná to, že v Palermu je výstava věnovaná boji proti mafii, možná to, že radnice, soudy, policie v Palermu makají tak, že je dnes podle statistik bezpečnější než Praha. Možná to, že sicilská mafie hodně ztratila a její aktivitu převzala Neapol, možná to, že výpalné se stále platí, místní mají tvrdý život a přitom srdce na dlani. To všechno ovlivnilo náhled právě na tenhle film. A byl sakra dobrý a to mě stačí.
Bullet Train (2022)
Výborně jsem se bavila nad řetězcem událostí, Pitt je stále fajn a jeho Beruška byla skvělá. No a v tomhle vlaku se u nás také jen tak nesvezete, o tom žádná .
Vyproštění 2 (2023)
Za mne lepší než jednotka, svižné akce, skvělý Hemsworth a není potřeba namáhat moc mozek, zkrátka oddychový akčňák a tak to má být.
The Covenant (2023)
Lze jen smeknout před tímto lidským příběhem ve válečném konfliktu i zpracováním tématu. Perfektní práce Guye Rutchieho i herců.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Fenomenální jízda s luxusní kamerou a střihem. Co dodat víc? Keanu vypadá pořád více zpustle , Donnieho jsem si užila a jednu výtku bych tedy měla, ať už konečně přestanou Sanadovi dávat role, ve kterých se konce nedožije. Ale jinak perfektní.
Tři tisíce let touhy (2022)
Jako vždycky Tilda v roli strašidla, o kterého by si žádný, ani barvoslepý chlap kolo neopřel. Vždycky hrůza. Idris byl skvělý, hezky udělaný vizuál s působivou hudbou a myšlenka, že láska může být vesmír objímající, ale může bolet. Tak radši nikdy v Turecku nekupujte suvenýry, nikdy nevíte.
Šlápni na to (2014)
Dobrá oddychovka pokud jste fanda rychlých aut a Mustangu především, suchý humor a závod do nejzzaššího cípu mysu, prostě za zvuků dobře šlapajících motorů se v tom vezete taky.
1923 - Season 1 (2022) (série)
Jednoduše, je to výborné, ten rozvoj ranče i starosti. Indiánská linka je drsná a obsazení výborné, co si přát víc?