Recenze (545)
Česko na grilu (2024) (pořad)
Primární kanálové exkrementy jedou na plné obrátky. Pohlreich a Fakáčová, lepší obsazení už ani Príma vybrat nemohla. Bych blil
Metoda Markovič: Hojer - Cesta ke světlu (2024) (epizoda)
Předchozímu dílů jsem ubral jednu hvězdu, teď bych ale dal celkem šest. Prostě dokonalost sama. A Kotek s knírem a fousama vypadal jako Pablo Escobar. Škoda, že už je konec.
Metoda Markovič: Hojer - Chyba systému (2024) (epizoda)
Jak tady už někdo napsal, tenhle díl nepřináší nic nového. Snad jen vyfackování Myšíka sedlo jako prd~l na hrnec :-)
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Nemám co bych vytknul. Je to dokonalé. Snad jen ten Isteník mi nesedí. Těším se na další díly a pokud budou na úrovni dílů prvního, má seriál hodně dobře nakročeno.
Metoda Markovič: Hojer - Poslední facka (2024) (epizoda)
Uhlík zraje jako víno. Oskar za cizojazyčný film (serial), má vážného kandidáta. Fakt, že to je pošmak s křenem a hořčicí (Dahmer jídlo :-)
Metoda Markovič: Hojer - Rodinná záležitost (2024) (epizoda)
Dám opět plný počet, ale slizáka Štajndlera, alias spařený prase, tam příště nedávejte. A mám trochu obavy o Uhlíka. Po téhle roli bude mít velké problémy si najít přítelkyni. A pokud ji už má, pak to děvče musí mít hodně neklidný spaní :-)))) (viz Blbec z Xeenemünde)
Metoda Markovič: Hojer - Ženská oběť (2024) (epizoda)
Uhlík je dokonalej. Už jsem viděl hodně, ale tohle je fakt top. "Best Butcher" má letos jasného vítěze
Policie Hvar - Dobro došli (2024) (epizoda)
Zatím bez komentáře. Ujeté ukázky naznačují, jak asi dopadne celá série.
Policie Hvar - Povídka (2024) (epizoda)
Nejlepší byl Štáfek v Devadesátkách. Tam ho zastřelili hned v prvním díle
Vedlejší produkt - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Zatím to jde i když kamera mi chvílema přišla docela ujetá. Mlátička u ubytovny byla docela dobrá a celkově se to i dalo. Na začátek budu opatrnější a dám tři a půl hvězdy, tedy kolem 70ti procent. A počkám si na pokračování.