Recenze (867)
Masakr na svatého Valentýna (1967)
Historický naučný film o organizovaném zločinu v Americe 20. let. Ale velmi slušný. 78% hvězdiček
Italský hřebec (1970)
Silný pocitový film, který není o příběhu, ale o prožívání. Prostě paráda! Nicméně nedávám žádné hodnocení.
Red (2010)
Švédský káčko, to je ale kocourek! Pohodovka, sympatické obsazení a skvělá zábava bez hluchých míst. 80% hvězdiček
Poslední plavky (2008)
Byla to sranda! 54% hvězdiček
Smrt za oponou (1966)
Zajímavý příběh, ale naprosto bez napětí. 49% hvězdiček
Život s Helenou (2004)
Parafrázuji KevSpa: Největším kladem filmu je jednoznačně Kate Hudson, která je neuvěřitelně sexy. 50% hvězdiček
Romeo musí zemřít (2000)
Pár dobrých akčních scén, jinak naprosto neoriginální scénář a spousta nelogičností. 45% hvězdiček
Vanishing Point (1971)
Jízda, svoboda, no future! 82% hvězdiček
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
To je až neskutečně blbý film. 20% hvězdiček
Lovná zvěř (2010)
Fair Game trpí přílišnou upovídaností a pro diváka skýtá proto trochu náročnější podívanou. Přesto se bezesporu jedná o velmi dobrý snímek, politicky silně angažovaný a dost obstojně diváky informující o pozadí války v Iráku. 70% hvězdiček