Recenze (136)
Hadí oči (1998)
Cage a Hadí oči bavily zhruba do půlky. Potom se to začalo táhnout a nerozhodnost, která byla ze začátku symptická eskalovala v protivně natahovanou stopáž. Za první třetinu filmu - od filmařský dělničiny po scénář 4 hvězdy. Druhá třetina filmu (casino) - v celku zábavné drama 2,5 hvězdy. Finále - odpad! Je to škoda.. Dvě různé poloviny, které byli silně nevyrovnané.
Válka zítřka (2021)
Předlouhlá nuda no.
24 hodin života (2017)
Táhlá nuda. * za to, že jsem neusnul.
Wanted (2008)
Přehnaná akce, klišé na denním pořádku. Nesmysl už snad od 2 minuty, nebo kdy se v tom věžáku objevil ten noname z Harryho Pottera.
Pan (2015)
Jedna hvězda za Rooney Maru.. I lost
Temné osnovy (2018)
Nenadchne, ubčas urazí.
Babovřesky (2013)
Troška opět nezklamal.
Ženy v běhu (2019)
Občas mám pocit, že tady vznikají jen samé nudné, plastikově naaranžované bídy a pak si pustím další film a zjistím, že to je pravda.
Telefon (2020)
Po dlouhé době něco neotřelého.
Dobrý synek (1993)
Nudná ukdákaná blbina. Osmiletej ďáblík narozen, aby zabijel... Za každou scenou s nim akorat člověka napadne otázka proč? Frajírkovi je 8 let a pomalu může dát do tisku inzerát se svymi službami.. Bože tenhle film psal kreten.