Recenze (364)
Wentworth (2013) (seriál)
Společně s Oz nejlepší vězeňský drama v televizní historii. Je fascinující jak dokážou držet kvalitu dalších sérií pořád tak vysoko, i přes už skoro kompletní obměnu castu...
Když nás vidí (2019) (seriál)
První dvě episody super, druhé dvě naopak naprostá příšernost. Škoda, že to celé není jen o těch soudních procesech...
My (2019)
První dvě třetiny naprosto super. Vysvětlování na konci a snaha o nějakou křečovitou pointu, to bylo opravdu zbytečné.
Do temnoty - Pooka! (2018) (epizoda)
Nejhorší episoda, naprostá slátanina, nestrašidelná, nesmyslně dlouhá, nemá to dost příběhu ani na půl hodiny.
Predátor: Evoluce (2018)
Vlastně mi vůbec nevadí, že tenhle další pokus ze světa Predátorů se nebere moc vážně - protože tyhle krvavé vtípky prostě fungujou, a bavil jsem se královsky. Možná to nedává chvílemi smysl, a je tam spoustu hloupých klišé, digitální psi a tak vůbec, ale who the fuck cares?
Grisse (2018) (seriál)
Pilot je spíš pocta Sandokanovi, než Tarantinovi, jak tvůrci slibovali. Trochu naivní, úplně mi jako nesedl ten anglický dabing úplně všech (resp. předpokládám, že to je dabing), i když HBO asi holt titulky nevede. Bohužel ale úplně nejhorší je choreografie a střih bojů, kde jsem čekal, že to bude špička, takže zatím velké zklamání... :-(
Midnight, Texas (2017) (seriál)
Mezi "supernatural" seriály spíš horší průměr. Spousta dost špatných digitálních triků nezachrání chvílemi originální mytologii a zápletky.
Homecoming (2018) (seriál)
Bylo by to možná fajn na nějakou hodinovou episodu Krajních mezí apod - ale v tomhle formátu je to hrozně nudné, utahané a předvídatelné. Cca někdy po třetí episodě uhodnete, o čem to celé je, a pak zbylých sedm čekáte, jestli to třeba nebude mít nějaký důmyslný twist. Nemá.
Climax (2018)
Tanec - pěkný. Rozhovory po tanci - geniální. Drogy - špatný. Gaspar Noé opět jako samoúčelný onanista, kterému se prostě nepodařilo vymyslet příběh, a tak aspoň rotuje kameru, nechá herce improvizovat LSD záchvaty, a v nepřerušených záběrech kolem nich radostně krouží. Někomu to možná stačí, a jako studentské filmové cvičení by to asi bylo na zápočet, ale do kina? Dík ne.
Sabrinina děsivá dobrodružství (2018) (seriál)
Naprostá paráda. Zapomeňte na srandovní "mladou čarodějku Sabrinu", tohle je syrové, temné, skvěle herecky obsazené, a věrné původním comicsům. V podstatě tam chybí jen víc explicitního ulítlého sexu, ale tak to už by asi pro cílovku bylo moc, nejprve je trochu navykneme na Satana... :-) V porovnání s většinou současné produkce oceňuju i kvalitní masky namísto CGI shitu.