Recenze (126)
Godzilla II Král monster (2019)
Je snad tenhle film na tři hvězdy? Objektivně nikoli, ovšem záleží na okolnostech. Mám to štěstí, že si tohle můžu vychutnávat na velkym plátně a ve 3D se zvukem na max (teda jen do sluchátek, ale možná o to víc to bylo vtahující) a když se to sejde s náladou, tak jsou z toho dvě hoďky čirý popcornový konzumace, kdy neřeším jestli to není přeslolený nebo nedochucený. To se ale nestává často :)
Láva (2015)
Ve 3D a v originálním znění je to efektní a příjemná jednohubka.
Critters (1986)
Jedna hvězda za osmdesátkovej feeling a druhá za finální explozi, kdy se ještě poctivě nechávaly věci vyletět do povětří, žádnej digitál. Nic moc navíc ten film nenabízí.
Aladin (2019)
Taková Popelka naruby, ovšem v moderním 3D hávu, ale vřelém a sympatickém podání. Pod taktovkou Guye Ritchieho mě to dokázalo vtáhnout a nepustit od začátku až do konce a i ty hudební partie se daly překonat s lehkostí.
Muži v černém: Globální hrozba (2019)
Takový pozlátko, co se z venku snažně tváří jako blockbuster, ale uvnitř je jen ošuntělý, sterilní, prostoduše zfušovaný béčko.
Crown Vic (2019)
Velkým plusem tohodle filmu je Ray (Thomas Jane) a herecký výkony celkově, na druhou stranu ho v mých očích sráží ledabyle vystavěnej příběh s někdy až nadmíru bezdůvodně akčním a těžko uvěřitelným chováním postav. Jak se to tváří civilně a chytře, tak se to někdy chová zbrkle.
Muži v práci (1990)
Z nostalgie bych tomu dokázal dát i hvězdy čtyři, ale upřímně, ono krom pár povedenejch hlášek a scén to zas ničím moc nevyniká, možná ještě tim dabingem, kterej člověka vtáhne do starejch časů :)
Irčan (2019)
Jak procházka geriatrickou klinikou. Takový unavený, bez energie, závěr obzvláště. Jak by to asi vypadalo, kdyby to vzniklo v nejlepších letech jak režiséra tak herců.
Trojí hranice (2019)
Tak to byl slušnej nonsense. Scenáristickej blábol, kterej neřeší žádný okolnosti ani konsekvence, snad jen tu zahleděnost do sebe. A ten závěr tomu nasadil korunu.
Tísňové volání (2018)
Takovej Locke na dánskej způsob, kterej mě "bavil" úplně stejně. Jako nic proti, ta snaha vymlátit z toho minimálního prostoru maximum je vidět, ale pořád málo, aby to u mě vyvolalo větší sympatie.