Recenze (201)
V čísle 9 - A Quiet Night In (2014) (epizoda)
Tak toto byl brutální nářez nejvyššího kalibru! Smál jsem se od začátku do konce. Více takových dílů, prosím!
Po strništi bos (2017)
Kamil Fila ve své recenzi řekl, že takové filmy se už dneska netočí. A já říkám, že je to kurva velká škoda!!!
Job Interviews (2016) (divadelní záznam)
Taková, chtělo by se říct „nezelenkovská“ divadelní hra, která ovšem trefně tepe nešvary a problémy dnešní uspěchané doby.
Fízlárna (2017) (seriál)
To je pokračování Policajtů z předměstí? Tam se dalo aspoň dívat na ty krásné velké (o)(o) oči Dáši Dáškové, ale tady? Humor aby člověk pohledal, což je u komediálního seriálu trochu problém... A to jsem ho poctivě hledal až do konce...
Logan: Wolverine (2017)
Nejsem si úplně jist, jestli jsem na správném profilu filmu nebo mi v kině pustili něco jiného... Vážně má Logan 86%?
Podfukáři (2004) (seriál)
Škubání hejla je prostě sranda. První tři série s původní partou jsou naprostá bomba, rošády během 4. a 5.série seriálu trochu uškodily, ale od 6.série si nová parta skvěle sedla a jede se ve starých kolejích! 1.série: 5*, 2.série 5*, 3.série: 5*, 4.série: 4*, 5.série: 4*, 6.série: 5*, 7.série: 5*, 8.série 5*
Vzkaz (2008) (pořad)
Vzkaz Arnošta Lustiga 5*
Luxus na talíři (2016) (pořad)
Český, ale dokonalý kulinářský zážitek v každém díle! :-) Robert Mikluš doslova rozvířil vody pořadů o vaření a přidal jim zcela nový rozměr! :-D
Europa '51 (1952)
Rosselliniho nudně podané sociální drama, které nezachránila ani skvělá (a krásná) Ingrid Bergman.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Po technické stránce dokonalý kousek, zejména kamera si zaslouží ocenění, ovšem po stránce obsahové docela "prázdný" film. A ta scéna s koňostanem jakoby z oka vypadla scéně z filmu O koních a lidech...