Recenze (320)
Duhová panna (2000) (TV film)
Mělo to svoje mouchy, ale doporučuji všem hanilům shlédnout před Duhovou pannou film O sirotkovi z Radhoště a hned půjdete v hodnocení o dvě hvězdy výš, přitom Sirotek má o procento víc než Duhová panna, to je absurdní. Přiznávám, mám slabost pro Pavlu Ptáčkovou (Vitázkovou), ale ani ostatní herci nebyli tak špatní, třeba Igor Ondříček, a pro mne bylo hlavní, že příběh i přes všechny ty logické díry BYL pohádkový.
O sirotkovi z Radhoště (1996) (TV film)
Náhodou jsem narazil na tuhle pohádku, co začínala tak, že jsem skoro chtěl přepnout. Jakýsi obejda tam furt mlátil kluka a řval na něj, pak šel kolem jako nějaký pán, něco udělal, pak kluk utek, obejda trochu pofňukal a kluk mu otevřel, aby dostal další nášup. No, už to s hrozným dabingem a postsynchrony mne skoro odradilo, ale neměl jsem co dělat, tak jsem jedním okem koukal. Došel jsem k závěru, že snad i student školy by natočil pohádku zajímavěji, vůbec nemůžu přijít na to, co ji u mne tak pochopilo, ale možná to bylo všechno dokupy - hrozný dabing, hrozné herecké výkony (Martin Huba), laciné lokace a neuvěřitelně nezáživné záběry, nudný děj a strašně natahované rozhovory a scény, které měly být naopak pomalé, nelogičnosti, klišé (Roden je ten zlý, jak jinak, Kuklová divoženka, ach jo). Prostě celkově slabé, utahané a nepohádkové, a to přitom mám rád pomalejší pohádky, ne tu moderní videoklipovitost, ke které to sklouzlo už i u Anděla Páně 2.
Ve jménu vlasti - Váleční zajatci (2020) (epizoda)
No, nemůžu chtít víc. Opět špičková série s docela překvapivým, ale vlastně nepřekvapivým finále.
Rammstein: Ohne Dich (2004) (hudební videoklip)
Tohle mě fakt chytlo. A vždycky chytne znovu. Krásná balada, při který mi naskočí husí kůže. Top balada, top klip.
Lucifer - Jsem lepší než Pierce (2018) (epizoda)
Klasický oslí můstek - v řešeném případu se něco stane a z toho si postava vezme nějaké poučení pro svůj život ... ou, to už tu bylo asi tisíckrát.
Lucifer - Normální láska až za hrob (2018) (epizoda)
Bylo v seriálů málo nudných asiatek s downovým syndromem nebo co? To bylo vážně hodně zoufalý.
Lucifer - Bylo nebylo (2018) (epizoda)
Tahle díl si dejte někdy dloouho po 24. dílu, jinak budete dost otrávení.
Lucifer - Série 2 (2016) (série)
A jedem dolů. Jestli první řada zaujala jako celek, tady se začíná vyplňovat vatou a něco zajímavého se děj tu a tam a samozřejmě na konci.
Lucifer - Série 1 (2016) (série)
Tahle řada měla ještě děj a byla zajímavá v celém svém průběhu. Krimi záplatky jsou samozřejmě stále stejné a zbytečné.
Lucifer - Série 3 (2017) (série)
Naprostá většina série nudná vata. Jestli první série měla nápad, druhá už byla hlavně o šablonovitém vyšetřování a trošce nápadů nadávkovaných hlavně na konci, třetí už nápad nemá a zaříná to být spíš nudná telenovela. Všechno je strašně předvídatelné, natahované, scénáristi kvůli nedostatku nápadů sklouzli i k starým vousatým berličkám typu "něco se při vyšeřování případu stane a díky tomu si uvědomí, že ..." . Ach jo, to už tu bylo 1000x. Dvě hvězdy za několik opravdu vtipných situací.