Recenze (1 718)
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
4hodinové utrpení, není jak to jinak popsat. Generická komiksovka s otravným dějem, efekty i hudbou, navíc strašně nudná a bez jediné zapamatovatelné scény (v pozitivním smyslu slova). Jedna hvězdička, ani nevim za co. (4k UHD blu-ray, orig.)
Kingsman: První mise (2021)
Natěšenost po trailerech byla celkem velká, úvod byl fajn, ale od velmi bizarní (ne v dobrém slova smyslu) scény s Rasputinem v Rusku to nabralo špatný směr. Akční scény nic moc, vtipů poskrovnu a Ralph Fiennes to sám neutáhne. Tak snad už to byl poslední díl, vyčerpáno jest. (kino Premiere Cinemas, orig.)
Klaus (2019)
Tak dlouho mě žena nutila se na Klause podívat, až jsem teda konečně podlehnul a rozhodně jí musím dát za pravdu, že se jedná o jeden z top animáků posledních let. Animace je celkem jednoduchá, ovšem kompenzuje to skvělý scénář, který je originální a vyhýbá se obvyklým klišé. Postavy jsou dobře napsané a poselství filmu je pro děti perfektní. Pěkné 4 hvězdičky. (Netflix 4k, orig.)
K zemi hleď! (2021)
Středně úspěšný pokus o satiru a kritiku současné civilizace a její závislosti na sociálních sítích a sdružování se do skupin, ve kterých se lidi utvrzují o svém, i kdyby sebedebilnějším, názoru. Nicméně Adam McKay umí lépe, tady tomu chyběly vyloženě nějaké silnější momenty a naopak v některých se zbytečně tlačilo na pilu. Pro člověka neznalého současné popkultury a nežijícho na sociálních sítích to musí být něco úplně nového, mě tam ovšem v podstatě nic nepřekvapilo. (Netflix 4k, orig.)
Jumanji: Vítejte v džungli! (2017)
Ale jo, musím uznat, že má očekávání byla opravdu nízká a v tomto ohledu mě nové Jumanji mile překvapilo. Herci nebyli otravní, některé situace byly docela nápadité a vtipné a celkově ty 2 hodinky utekly a nenudily. Slušné 3 hvězdy. (4k UHD blu-ray, orig.)
7 životů (2017)
Docela zábavná akční sci-fi jednohubka s celkem předvídatelným zvratem a spíš slabšími akčními scénami. Ale scénáristicky je to v cajku, žádný vyložený boty se nedějou, takže s čistým svědomím můžu dát solidní 3 hvězdy. (Blu-ray, orig.)
Narcos: Mexiko - Série 3 (2021) (série)
I třetí série si udržela kvalitu, ba naopak, možná že mě bavila i víc než ty předchozí dvě. Zajímavá zápletka, vůbec mi nevadila linie s mexickym policajtem a celý se to nakonec docela pěkně provázalo. Walt dostává hodně prostoru a to je dobře, Scoot McNairy je fakt skvělej. (Netflix 4k, orig.)
Hip Hop a jeho zrod - Série 4 (2020) (série)
Závěrečná čtvrtá série mě sice oslovila asi nejméně, co se týče hudby, o které jsou jednotlivé díly, nicméně z informačního hlediska opět nemám co vytknout. Zejména díl Superproducers mi otevřel obzory a umožnil pochopit některé trendy, které v hip-hopu aktuálně kralují. Sice slabších, ale stále 5 hvězdiček. (Netflix 4k, orig.)
Hip Hop a jeho zrod - Série 3 (2019) (série)
Laťka stále stejně vysoko, kvalita ani ve 3.sérii neklesá, ba naopak. Spousta zajímavých informací a komentářů k osudům Tupaca a Biggieho. (Netflix 4k, orig.)
Black Widow (2021)
Od zhruba 30.minuty je to classic Marvel generic shit, tentokrát navíc s pořádnou dávkou neředěné feministické agitky. Nebejt tam Scarlett, tak je to skoro odpad. (4k UHD blu-ray, orig.)