Recenze (1 324)
Téměř dokonalý zločin (2000)
Mrazivý thriller, kterým Raimi dokazuje svou kvalitu a zároveň flexibilitu. I bez své oblíbené "červené", jen díky práci s naprosto infarktovou atmosférou, vytvořil snímek, kde ačkoli je hledání vraha v pozadí hlavní pozornosti, stejně od něho nebudete moci odtrhnout zrak.
Relic (1997)
V muzeu řádí příšera. Živí se částmi lidských mozků. Navíc se k její radosti zrovna chystá slavnostní večer s desítkami hostů. Že zábava plná kusů těl, na kterých bude vidět práce Stana Winstona? Ale vůbec ne! Příšera je podprůměrně digitální a alespoň část je z ní vidět pouze v posledních pár minutách filmu. Jinak se stále jen mlží, věčně kecá a když už se zabijí, pak pouze náznakem či v naprosté tmě.
Volný pád (1993)
Joel Schumacher na vrcholu své sinusově nestabilní kariéry. Špinavý a až k smrti mrazivý thriller vyzdvihující především temnou stranu lidské povahy v démonickém podání Michaela Douglase. Ten skrze postavu Williama Fostera, muže který má "drobný" problém s ovládáním se, podává napínavou kritiku společnosti a přímo si libuje v tématech rasismu, homosexuality či jen klamné reklamy (Burger). William Foster - hlas lidu.
Děti moje (2011)
Silný tragikomický příběh, který je o to zajímavější, že se odehrává na překrásné Havaji. Zasazením do tohoto prostředí se docílilo, že snímek i přes nemalou délku nenudí, vždy se lze kochat krásou Shailene Woodley či právě faunou celoročně zeleného ostrova. Navíc Clooney v pro film klíčové roli opět ukazuje v jak minimalistického umělce se vypracoval. Velice příjemná podívaná, která z deprese nevytáhne, ovšem připomene, že v tom nejsme sami.
The Doors (1991)
Obdivuju hudbu i uměleckou jedinečnost The doors respektive Jima Morrisona. K tomu abych si dokázal užít dvou a půl hodinový film mi však nestačí jen pár nádherných melodií spolu s nejen hereckým koncertem Vala Kilmera, navíc když víme jak Morrison a stejně tak celý snímek skončí.
Face to Panty Ratio (2011)
Pokud je toto lehce erotické video dílo jednotlivce, pak mu od srdce gratuluju a výrazně se ztotožnuji s jeho vkusem ;-).
Gopher Broke (2004)
Další z příběhů o snaze hlodavce dostat se vynalézavě k potravě. Znovu mu stojí v cestě nepravděpodobné události po vzoru úsloví, že co se může posrat, se také že posere. Závěř pobaví, ale že by se jednalo o nějakou jó velkou zábavu, to tedy ne.
The Piano (2005) (studentský film)
Překrásná hudební melodie je to jediné, co stojí za řeč.
Slash-in-the-Box (2011)
Celkem povedená báchorka o jedné ďábelské hrácí skříňce. Potěší pár povedených lekaček, závěrečná scéna a naštěstí i čtyřminutová délka ;-).
MutantLand (2010)
Slušné efekty a temná atmosféra doplněná o hezky zpracované příšery, tvoří tenhle milý bohužel ale také výrazně nepřehledný kraťas.