Recenze (31)
Donnie Darko (2001)
Jeden život, dva osudy. I maličkosti dělají svět jiný...jaké by to bylo? kdyby něco nebylo? ....101%
Naruto (2002) (seriál)
Nejlepší anime, kéž by každý puberťák měl takovou píli a odvahu jako Naruto :) Často v tom vidím odraz lidského reálného života, a jak dělat věci líp. Boužel jsou tam i špatné reálné věci. Jenže Naruto si je vyřeší po svém, kde kdo by si z něj mohl brát příklad... 101% !!
True Blood: Pravá krev (2008) (seriál)
1 sérii seriálu hodnotím 90%. 2 hodnotím 70%. Další série jsou pro mne jen velkým komerčním zklamáním. Na True Blood se dívám do dnes a to jen protože mě zajímá, co všechno špatného s dá natočit. Je to škoda.
Prokletý ostrov (2010)
I když mi bylo skoro celý film jasné o co tam půjde a když opomenu že se některé scény a věci ve filmu hádají s konečným vysvětlením, film rozhodně doporučuji. DiCaprio není zrovna můj favorite mezi herci, ale myslím že zde nepodal špatný herecký výkon, i když ostatní herci ve filmu se taky nemají za co stydět. Skvělé téma se snoubí se skvělým provedením. No co víc si přát.
Skins (2007) (seriál)
Nemám k tomu jedinou připomínku,
Stáhni mě do pekla (2009)
až na předpovídaných posledních asi tak 15 minut konce filmu, to docela šlo. Efekty byly mizerné, ale taky za kozlíka dávám 3 hvězdy.
Cesta do fantazie (2001)
První film kterému dávám 5 hvězd. Krásný anime film, rozhodně doporučuju.
Znamení (2002)
Skvělý film, ta atmosféra se mi moc líbila, tajemně děsivá a při tom žadný lekačky nebo závratná nechutná či strašidelná podívaná. Moc krásný konec, takový filmy mám rada, všechno se vším souvisí.
Ils (2006)
pro mě méně emocionální jako Jezero Smrti, ale pořád hodně dobré
Jezero smrti (2008)
tohle se vám vryje do paměti...a to silně. Je to hrozné jak moc se to blíží skutečnosti. Na ten film se už nikdy dívat nechci, tolik emocí, tolik zoufalství, boj o život s bastardy...nemám slov...