Recenze (315)
Sbohem soudruzi (2012) (seriál)
Velmi zdařilý doument o temném období části Evropy. Škoda, že nemá zatím pokračovaní. Protože komunistů je stále dost a dost.
Interview (2014)
Vtipný, originální, inteligentní americký komediální biják. Až mě to u těhle tvůrců překvapilo. A to dost příjemně.
Mizerové navždy (2020)
Bezva akční film, co zaručeně zvedne náladu milovníkům tohohle žánru. Hlavní představitele jsou k šežraní.
Vyměřený čas (2011)
Ono je to s vyměřeným časem těžké. Na jedné straně, dobře udělanej film. Vcelku hezký prostředí, šaty, auta, ženský. Na druhý straně je to sprostá kritika kapitalismu.
Léto s kovbojem (1976)
Na dobu Husákovy normalizace docela fajn biják. No Daniele Kolářové to dost seklo. Byla taková drsně sametová.
Železný kříž (1977)
ěkný film o osobní statečnosti a odpovědnosti vojáka. Nakonec ani ten důstojník mi nepřišel tak nesympatický.
Spartakus: Bohové arény (2011) (seriál)
Spartakus: Bohové arény je ultimatní unikátní limitovaná oldvěká režba z doby před Startakusem. Lucy Lawless je tu navíc dost sexy.
Graf Porno und die liebesdurstigen Töchter (1969)
Jana Švandová a porno? Je to možné. I když toto spadá do kategorie erotická komedie. Jinak filmeček je to takový slabší. Tady mi němčina nepřijde tolik sexy.
Interview s upírem (1994)
Tom Cruise a Brad Pitt jsou silná dvojce aby tenhle film dostatečně tahla. Mezi upiřími filmy je to klasika, ve který není ani Rumunský Dracula.
Yesterday (2019)
Pěkný odpočinkový film. Ruku na srdce i když člověk není fanda Beatles neboli brouku, tak občas do jejich hudy zaposlouchá.