Recenze (215)
Icarus (2010)
Po dlhsom case fakt skvela Lundgren-ovina. Uz len lepsia kamera a bolo by to skoro ako za "starych" cias.
18 bojovníků z bronzu (1975)
Vyborné. Film plny shaolinskeho ucenia, bojovych umeni a vsetkeho co k tomu treba. Odporucam pre kazdeho komu je takyto zaner blizky.
Zuřivý mnich (1993)
Nielen sialeny mnich, ale aj poriadne sialeny film.
Zrození Planety opic (2011)
SKVELE !!! ...aj ked uprimne povedane: cakal som od toho viac !
Únos (2008)
Ak by bol kazdy remake takyto, tak: SOM ZA !!!!
WWE Monday Night RAW (1993) (pořad)
Aaaaaaaaa....Zlate casy !!!!!
WWE NXT (2010) (pořad)
Tak NXT moc nemusim !! Len kvoli Barrettovi davam 1 hviezdu.
Requiem za sen (2000)
Fuuuuuuuuuuuuuuuuu...... MOC, MOC, POUCNY FILM !!!!!
Aljašský express (2002)
Klasicky video titul. Akcie je tu dost, treba sa vsak preniest nad hlupostami ako terorista-kanibal a pod.!
Zabiják bez tváře (2006)
Ta jedna je ciste pre G.Daniels-a a jeho bojove umenie.Inak film nestoji ani za p.. !!!