Recenze (216)
Smotánka (1996) (pořad)
Tu nie je co hodnotit !!!!!
Vinnetou (1963)
Ako nostalgia by to bolo za 4, ale uprimne: ...za 3 !
Vězení v plamenech 2 (1991)
Aj napriek tomu, ze niektore pasaze kopiruju 1.cast, je toto dielo viac ako skvele.
Szeszélyes évszakok (1981) (pořad)
Najlepsia zabavna relacia z produkcie madarskej statnej televizie, ktora zabavala divakov viac ako 25 rokov.Pri tejto relacii vsak treba predovsetkym spomenut skveleho humoristu a moderatora tejto relacie, ktoreho profil bohuzial na CSFD chyba a nim je: ANTAL IMRE (1935-2008).
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Cele filmove dielo je skvele, ale ten zaver je EXCELENTNY !
Legenda o Zu (2001)
Na moj vkus je toto az prilis PRE-fantazirovane !! A uvadzana dlzka filmu je klamliva.Skutocna dlzka je len dakych 77 min.
Tragéd Fantozzi (1976)
MAGNIFICENTE !!!
Pro hrst dolarů (1964)
Tento western patril uz v detstve medzi moje naj a na tom sa ani dnes nic nezmenilo.Povinnost pre milovnikov zanru!
Machete (2010)
Typicka Rodriguez-ovina !....Nastastie !!!
Highlander 2 - Síla kouzla (1991)
Zazmurim oci nad vsetkou hlupostou ktora tu je a jedine tak tomu dam 3 !