Recenze (129)
10 položek a méně (2006)
"Oh please sit down, how do you do, this job's for me, the rest is poo." Celkově příjemně strávených 77 minut.
Trapasy (2007) (seriál)
To snad nemyslejí vážně! Jedna velká noční můra.
Ozzákova škola kalení (2008) (seriál)
Vcelku slabé, nebo určitě slabší než sem čekal, v seriálu si to Dejdar dává víc...tady je to tak trošku vaření z vody...
Natěrač (2008) (TV film)
Jediný kdo mě vcelku potěšil byl Budař, jinak šíleně toporné, přiblblé a divné, prostě Novácká produkce...
Brak (2002)
ano, špatné to bylo a pár světlejších momentů to vskutku nezachrání...
Telebazar (2003) (pořad)
Původní telebazar (bez Kino a Pípšou) byla pro mě hodně zábavná odreagovačka. Izer nikdy nesklamal, možná pár slabších dílů bylo ale celkově se mi jeho humor moc zamlouval...
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Pro mě nejlepší film z celé německé produkce. Hlavní hrdinové jsou sympaťáci, nenásilně procházejí celým dějem, celkově milé a příjemné. Snad jen vsuvku Rutgera Hauera sem úplně nepobral...
Mechanický pomeranč (1971)
Hodně zvláštní věc. Trochu jako když se zhasne. Na začátku tápete, nechápete co se děje, chcete co nejdříve rozsvítit a ukončit to, ale postupně té tmě přivykáte, až si natolik zvyknete, že už nechcete nic jiného...:)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Jasně, dalo by se tomu strašně moc vytknout. Nedotažený a průhledný scénář, nepropracované bojové scény, neoriginalita...ale proč, když zde exceluje natolik výborná dvojce jako je Gyllenhaal a Arterton, kteří svou přirozeností, narážkami, vtipnými dialogy a celkovou sympatičností posouvají tento snímek úplně do jiných výšin. Zavřu obě oči a hooodně přidám, právě za tyto dva, 4*.
Taková normální rodinka (2008)
Když si vzpomenu na originální seriál se stejným názvem, tak se mi chce z tohohle šíleného provaru brečet.