Recenze (333)
Imperium (2016)
Čekal jsem víc. 30% = 2/5
Narcos (2015) (seriál)
Po první sérii mohu říci, že supr. 90% = 5/5
Anthropoid (2016)
Jak to jen... abych se hned nenaštval z toho, co jsem viděl. Tyto chlapce považuji za jedny z největších hrdinů našich národů. Doteď mi běhá mráz po zádech z toho, jak je vykreslili jako hlupáky, co měli víc štěstí než rozumu... Jako uplakánky, co brečeli, když zjistili, že cestu zpět jim Londýn nepřipravil (což vůbec není pravda, protože to věděli prakticky už při výběru, že pojedou na nebezpečnou misi zřejmě bez návratu)... Jako klučíky, co chtěli hrát na vojáky... Vrchol tomu všemu nasadila angličtina u Čechů a Němců... Tohle si cpěte americkému/britskému publiku, ne mně. 30% = 2/5
Star Trek: Do neznáma (2016)
Ne, tohle se moc nepovedlo... Kde jsou časy starých Treků. 50% = 3/5.
Očista: Volební rok (2016)
Velká slabota... 30% = 2/5.
Westworld - Pod slupkou (2016) (epizoda)
80% = 4/5
Westworld - První výtvor (2016) (epizoda)
Jo, za mě dobrej pilot k seriálu, co má velký potenciál, 80% = 4/5.
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Tak tohle se fakt nepovedlo. Další film, co mě přesvědčil, že remake dobrých filmů se dělat prostě nemá. 10% = 1/5
Warcraft: První střet (2016)
Lepší průměr, možná způsobeno tím, že jsem čekal příliš. 60% = 3/5
Atentát (2015) (seriál)
Zachránily to poslední tři díly... Jinak to byla ubohost... 50% = 3/5.