Recenze (295)
Zlo mezi námi (2003)
Toto je moja srdcovka. A teraz že prečo: pol druhej v noci a ja si vyberám film na dobrú noc (inak neviem zaspať). Do užšieho kola sa dostalo pár filmov a vyhral Ondskan. Švédština je super, dobre sa počúva a titulky čítať aj tak netreba. Výsledok? Bola som hore do štvrtej s otvorenými očami dokorán, lebo ma to tak pohltilo a chcela som za každú cenu vedieť, ako to celé dopadne. Zozačiatku nesympatický Ponti sa vyfarbil ako charakter vďaka slubu svojej manke. Pri niektorých scénach sa mi otváral nožík vo vrecku, inde som fandila, bruško sa mi chvelo atď. Tlieskam!!
Krvavé housle (1998)
Poetické, audiovizuálne nádherné. Hlavne teda zdôrazňujem to AUDIO. Ústredný hudobný motív omamný.
Šifra mistra Leonarda (2006)
Ona mala byť ryšavá!!! Knihu to kopíruje až na pár odchýliek celkom slušne, ale nedosahuje to to napätie aké bolo v knihe a ktoré spôsobilo, že som ju zhltla na posedenie.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Prvé tri série uber super na plný počet. Nástup Bernadette prijateľný. Amy je už ale moc. Po 7.sérii znižujem stav na 3 hviezdy, lebo to padlo do priemernosti a pozerám to už len zo zotrvačnosti.
Stáhni mě do pekla (2009)
Konečne po dlhej dobe niečo iné a nechutné. Lajkujem záver.
Musíme si pomáhat (2000)
Horkosladkotrpké.
Legie (2010)
Tá tetovačka je fasa :)
Proměna (2009)
Mindfuck (a neni to myslené v dobrom slovanezmysle).
Město (2010)
Zaspala som v kine, až tak ma to tam bavilo...
The Yellow Handkerchief (2008)
Ach, tieto rozvláčne artové roadtripy o ničom!!