Recenze (79)
Číslo 9 (2009)
Na to, jak hezky jsou panáčci naanimovaní, bych čekl lepší příběh... Občasná "akce" se se střídá s hroznou nudou... I přest to, že film má ani ne hoďku a půl, sledoval jsem jej skoro tři hodiny, nedokázal mě udržet u monitoru.
Michael Jackson's This Is It (2009)
Jak napsal Renton - není to nejlepší hudební dokument, není to nejlepší Majlklův klip, ale přesto - THIS IS IT! Opravdu hodně mě překvapilo, jak M.J. vystupuje a jak se chová ke svým kolegům, spolu-tanečníkům a vůbec lidem kolem sebe... Nevím, jestli by mě snímek natolik zasáhl, kdyby byl jestě s námi, ale o tom se nemá cenu bavit. Bohužel už tu není a právě proto se mi film tak líbil...
Peklo s princeznou (2009)
Hezký sváteční večer (28.10), procházka na Karlštej, výborná večeře, film Líbáš jako Bůh a potom tohle z vertikální polohy, proč ne, naprosto ideální - pobavil jsem se:-)
G. I. Joe (2009)
No, upřímně sem od toho čekal víc... Na začátku se tam objevily super hyper moderní serepetičky, ale potom už neukázali nic noveho... A teda promiňte páni filmaři - spálený ksicht, nasazená maska a dech jako Darth Vader? To si děláte srandu, ne?!
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Dvě hvězdičky za dvě moc pěkné kozy Megan Fox a třetí za fajnové Camaro...
Kopačky (2008)
V kombinaci s flaškou rumu a pěti pivama výborný filmek:-) Nejvíc mě dostala hláška: "Hej, on odmítl kuřbu od holky, která mu ho právě kouřila!!! Víš co to znamená?? To znamená mít modré koule, vole!!"
Četa (1986)
bylo to dobrý, hodně dobrý, dávám všechny.
Rychlí a zběsilí (2009)
Jedna za kočky, druhá za káry...
Můj auťák Brouk (2005)
Zajímavé... kdybych neměl dvojku na žíle, tak to asi tři hvězdy nedostane:-)
Star Trek VIII: První kontakt (1996)
Neznám Star Trek, dohromady sem viděl tak maximálně 30 až 50 dílů. Tenhle film byl můj první "Startrekovský" film, který se mi líbil a líbil se mi hodně! Zahráno skvělě, efekty paradní... prostě se mi to líbilo:-)