Recenze (38)
Přemluv bábu (2010)
A proto u nás nefunguje politická satira.. je považována za odpad..
Banksy: Exit Through the Gift Shop (2010)
Krásné.. inspirativní, impresivní, mysteriózní, uchvacující, demotivující, znepokojující, sebeironické, mírně zdrcující, ale hlavně poučné
Napola: Hitlerova elita (2004)
Hitlerova elita staví hlavně na hrůzách tehdejšího režimu a taky na tom, že divák všechno ostatní přehlédne.. Inu musím říct, že pro dobrý historický film s nacistickým námětem nestačí jen nálepka "podle skutečných událostí"..
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Pět hvězdiček do dílu 26. pak.. no ani nevím jestli se mi to chce dokoukat..
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Naprostá absence skepticismu. Jinak moc pěkný výklad kruhů v obilí v souvislosti se světovými událostmi a mimozemskou komunikací..
Solartaxi (2010)
Neuvěřitelné.. a to doslova. Příběh o Švýcarském učiteli, který neumí vůbec nic a postaví auto, které téměř bez škobrtnutí objede zeměkouli. Mohl to být zajímavý příběh, bohužel to vyznělo spíše jako marketingová akce green peace - je to super, je to nezničitelné, je to zadarmo a pokud s tím přijedete do Číny tak vás prohlásí minimálně viceprezidentem! Bezúčelně cenzurováno v americký sen :(
Zodiac (2007)
Vstávám od filmu s hlavou jako balón a uhryzanými nehty..
Pařba ve Vegas (2009)
5* pokud by na konci neukázali jedinou fotku! :D
Podraz (1973)
Teda teď musím snížit hodnocení všem loupežím po clooneyovsku..
A-Team: Poslední mise (2010)
ten konec to tak .. .. to slovo ještě nevymysleli!