Oblíbené seriály (10)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Nemám slov. Jen snad... není pět hvězdiček málo?
Taková normální rodinka (1971)
Česká klasika nejklasikovatější. I po letech stále živá a fascinující, dokonce i pokud ji znáte zpaměti. Dokonalé.
Vraždy v Midsomeru (1997)
Zbývají ještě po tolika řadách nějací obyvatelé, kteří jsou naživu?
Přátelé (1994)
Škoda, že ke konci už to trochu pokulhávalo, asi jsme už byli všichni moc dospělí, ale přes to, to byly krásné hodiny a hodiny televizního času.
Queer as Folk (2000)
To by měli dávat na ČT 2 místo Q.
Byli jednou dva písaři (1972)
Sběratelé kostí (2005)
Myšlenky zločince (2005)
Hra o trůny (2011)
Jedno z nejlepších fantasy, které jsem kdy viděla. Ne kvůli trikům, ne kvůli mytologii, ne kvůli propracovanosti prostředí, ale díky tomu, že i když vše zmíněné je perfektní, tvůrci při tom neztratili člověka a všechny aspekty jeho povahy.
Stoupenci zla (2013)
Škoda těch pootevřených dvířek, ale jestli bude druhá řada alespoň ze 75% tak dobrá jako první budu nejspíš zase přitlučená k televizi.