Recenze (482)
Škola základ života (1938)
Nádherná sonda do školních lavic. Z pohledu dospělé se směju a vzpomínám na časy, kdy jsme vyvádli hovadiny my. :-))
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Krásné zakončení trilogie. Sice se mi to zdálo trošku pomalejší tempo, ale opravdu je to film,který stojí za to vidět :-))
Ohnivý oceán (2004)
A mě se to líbilo. Hudba,příběh, příroda, kamera,kostýmy i herci. Nádhera. a jak už psal Cervenak, závěrečný běh mustangů vehnal do očí slzy i mně. Krásný film o cti o urputnosti o tradicích. Líbí se mi jak je Mortensen v sedle koně jako by se pro jezdectví narodil. Koně s fleky mě nikdy nebraliy, ale po tomhle filmu musím změnit svůj pohled na tahle úchvatná zvířata. " A jak jste toho koně zkrotil? " " Já jsem ho nezkrotil...." :-))
13 duchů (2001)
Dost nudné, ale někteří duchové opravdu dobré masky. Jinak spíš jako komedie. Nejlepší je chůva. :-))
Čarodějův učeň (2010)
Zase nic moc. Co se to s tebou Cagei děje? Takové divné postavy. Stoické a unylé. Těma smutnýma očima to nezahraješ. Buď nní co hrát nebo Ti to už nejde. Spíš se přikláním k první verzi, protože jsem Tě hrát viděla...... ale to bylo už dávno Cagei. Dávno. Takové Tváří v Tvář a Con Air.... kdeže ty loňské sněhy jsou? :-(
Hon na čarodějnice (2011)
tak trochu hovadismus, ale dá se na to koukat. asi jdině díky dvěma hlavním hrdinům. Pamatuji si jen je a jdnu čarodějnici v kleci. Jinak je děj jaksi plytký. Dobré na shlédnutí ale jistě nijak neomráčí. Zapadne v djinách filmu. :-(
Princezna ze mlejna 2 (2000)
Aby děti nezlobily.... je to vcelku koukatelné. :-)
Z pekla štěstí 2 (2001)
a mě se to alespoň krapet líbilo. Ale jako u prvního dílu... něco tomu chybí.... něco a já nevím co :-(
Z pekla štěstí (1999)
Jak bych to popsala. Nějak se to nedotklo toho kousku srdce, ve kterém jsem stále dítě. Cosi tomu prostě chybí....:-(
Princezna ze mlejna (1994)
Geniální čertík :-))