Recenze (93)
Lovci dinosaurů (2005)
Za zprznění mého oblíbeného díla Raye Bradburyho nemůžu dát nic než odpad :-( Víc se k tomu nehodlám vyjadřovat, hanba tvůrcům :-(
MacGyver (1985) (seriál)
Nedám míň než maximální hodnocení. Tenhle seriál mě formoval víc než cokoliv jiného. Dodnes se nikam nehnu bez švýcaráku a stylem "co okolí dá" jsem opravil nespočet věcí. Hrozně mi to otevřelo hlavu! Jestli je možné nekriticky uctívat televizní sérii, tak já budu uctívat tuhle :-)
Malevil (1981)
Knihu mám rád, takže k tomuhle mám jedinej komentář: hnus, kterej s knihou nemá skoro nic společnýho! Hanba filmařům :(
Malý Sheldon (2017) (seriál)
Po shlédnutí celé série už můžu s klidem říct, že tohle nestálo za koukání :( S TBBT se to nedá srovnat ani trochu, humorem už vůbec ne, a to i když vezmu v potaz všechny poslední série TBBT od sedmé vejš... Představitel mladého Sheldona sice v rámci role válí a byl vybrán dost slušně, ale i tak často nemá co hrát :( Příběh se plácá od ničeho k ničemu, postavy mě nezajímají a to málo, co může být trochu vtipný už bylo stokrát líp zpracováno v TBBT. Zkrátka...jen Sheldon seriál neutáhne :( Díky všem na EDNA.CZ za titulky! :) Na tenhle seroš ale můžu s klidem zapomenout...
Mikýřova hysteorie českých dějin (2024) (pořad)
No ano, klasickej Mikýřův humor :-) Já se bavil skvěle a za mě je to kousek, kterej se Primě rozhodně povedl! Zábavnou formou (pokud nejsem zapšklej morous) podaná základní historie a bůhví co nás ještě čeká...já se rozhodně dívat budu ;-)
Monolith (2016)
Námět za jedna, provedení začalo kulhat v půlce cesty... Dalo se z toho vytřískat víc. Katrina Bowden celkem v pohodě, položila se do toho, ale dostala roli nepraktické a nešikovné hysterky. Občas to bylo tak hloupý, že to bylo bolestivý sledovat, ale jako jednohubku takhle v podvečer v telce je to OK ;)
Na maděru (2023) (seriál)
Všechno to, co mi na akčních filmech nevadí, všechny ty hlouposti a zbytečnosti v příběhu, mi tady vadily strašně. Nejspíš proto, že není na co jinýho se zaměřit. Herci průměrní, příběh pubertální, humor jde zcela mimo mě. Nezajímavá, zbytečná kravina :-(
Need for Speed (2014)
Ale jo, v pohodě. Sice se pořád nemůžu zbavit toho, že je mi Aaron Paul krajně nesympatickej, ale vzhledem k docela povedenýmu spojení herního a reálnýho světa jsem spokojen. No a pokud nad tím člověk moc nebádá, tak se pobaví a hlavně slušně vynadívá na boží autíčka... ;-) Čekal jsem sra*ku, ale dostal jsem lehkej nadprůměr.
Neviditelní (2014) (seriál)
Já se prostě bavil! ;-) Vtipný, slušně natočený :-) A ať si paní Spáčilová říká co chce...žáby s tvarohem jsou vtipný :-) P.S. Skvělá Poláková! ;-)
Odstřelovač: Bílý havran (2022)
Tak za prvé: válka je vůl! Za druhé: rusáci dostanou na prdel! Jinak ale je to plochá báchorka stokrát viděného střihu s klasickým nadbytkem patosu...a to já prostě nemusím. A všudypřítomná náboženská symbolika mi to vůbec neusnadňuje. Tohle je film pro Ukrajince a je samozřejmě zabrán silně z jejich optiky. Na druhou stranu by si to zasloužilo mnohem víc vymlácených orků... No, sumasumárum, druhej Nepřítel před branami se nekoná a na zahraniční bratříčky to nemá. Natočeno to ale být muselo. Ukrajinci tohle potřebujou stejně jako zbraně.