Recenze (121)
Sinister (2012)
Nejradši bych dala tak 3,5*, ale bohužel...tahle možnost tu není. Takže za luxusní lekačku dávám 4 :-) Bylo příjemný po dlouhé době nečekat leknutí...a tam kde něco čekáte...se nic nestane :-D
Unesená (2012)
Nevím proč, ale Cage mi sem prostě nesedí...víc by se sem hodil třeba Vin Diesel...
Setkání v Praze (2006)
Tak nějak nevím co tam bylo romantickýho...ba naopak mi to přišlo docela smutný....
Život je boj (2009)
Channing je moje slabost - bo se na něj hezky koukám, bohužel pokud je film o ničem....tak ani jeho krásný tělo to nezachrání...
Vyletět z hnízda (2008)
Trochu crazy rodinka :-D a scénka s trávníkem je taky drsná...ale víc jak na 3* to prostě není :-/
30 dní dlouhá noc (2007)
Začátek nebyl špatnej....jenže mě navnadil a já očekávala prostě víc....jinak závěr je taky fajn..ale ani Josh to prostě nevytáhne víc než na 3*
Noe (2014)
na tohle moc nejsem=>BUH...ale tohle neni vubec spatny....a uprimne me to vedlo k zamysleni....takze kdo chce at se kukne..kazdopadne efekty fakt dobry a Russell a Hopkins...no proste 4*
Muži v naději (2011)
Na český film...velmi milé překvapení. Smích...pláč...pocit radosti, šteští a naděje....
Kráska a zvíře (2014)
Příběh je docela klasika....ale moc se mi líbí jak to udělali..efekty...to prostředí....takže proto 4*
Oddělen (2011)
Tenhle snímek bych pouštěla děckám ve škole.