Recenze (455)
Kontakt (1997)
Jodie Foster až přehrávala dramatičnost své postavy. Nicméně film je to velmi dobrý, protože udrží divákovu pozornost po celou dobu, disponuje na svou dobu velice povedenými digitálními efekty, ale hlavně objektivně a nenásilně prezentuje dávný paradox vědy a víry.
Zapomenuté světlo (1996)
Byl velký nezvyk vidět Bolka střízlivého, ale ve druhé půlce už naštěstí hrál to, co umí nejlépe - ožralce. Kromě toho to byla opět výborná reklama na komunismus. Na věčné časy a nikdy jinak!
Adelheid (1969)
Byl jednou jeden nadržený voják a jedna Němka bez výrazu...
Baader Meinhof Komplex (2008)
Pro Německo možná film důležitý, pro mě hlavně příliš dlouhý.
Experiment (2001)
Začátek byl skoro nudný, ale na konci mi z těch dozorců běhal mráz po zádech.
Looper: Nájemný zabiják (2012)
Dobrý námět zpracovaný do nečekaně průměrné a nízkorozpočtové honičky. Hvězda navíc je ale za překvapivou pointu a oscarový výkon malého Cida.
Oko bere (2008)
Chytrá lahůdka o chytrých hlavách.
Zátah: Vykoupení (2011)
Řežba je to slušná, a i když po čase přestane uchvacovat, tak hlavním problémem je zejména absence jakékoliv logiky.
Do Říma s láskou (2012)
Grandiózní Benigni dává na frak všem ostatním, zvládá mu sekundovat snad jen sprchový pěvec a potěší i Penélope, ale zbytek spíše obtěžuje. Škoda té nevyváženosti.
Skyfall (2012)
Skvělý výběr lokalit, skvělý návrat k tradicím, skvělý Bardem. Skvělý film.