Recenze (1 144)
Svatební pohromy (2020)
Ale až zas taková pohroma to nebyla.... To spíš trochu nuda.
Podezření (2022) (seriál)
Dokonalá studie o rychlých soudech, o tom, jak lehké je zničit člověka za tleskání davu, Moc se mi to líbilo a jak tak koukám, asi jsem jediná, komu byla nesympatická Hanka vlastně docela sympatická. Byla jsem dokonce připravená dát i 5 hvězd, bohužel mi vadilo, že tvůrci odflákli sezení u soudu, takže Kučerová byla pořád vinna, vinna, vinna a pak najednou bez vysvětlení už ne. I tak jsou ale ty 4* hodně silné.
Případ Roubal (2021) (seriál)
Čermák jako Roubal dokonalý, sám to ale neutáhne, takže příběh místy připomínal spíš Specialisty a jejich osvědčený způsob práce. Za podívání to ale stojí.
1883 - Season 1 (2021) (série)
Seriál, který mě donutil najít si, kdy byl vyhlášen konec otroctví v USA (o 20 let dřív pro hnidopichy jako jsem já)., Má nádhernou kameru - úplný začátek a 7+8 díl top. Zároveň je ale tak neuvěřitelně naivní a idealizující, až to bolí. Krásní indiáni mluvící plynnou English a manýry anglického gentlemana, tak na tuhle pohádku jsem věřila naposled v patnácti, když jsem ještě četla mayovky. Na rozdíl od ostatních mi ale nejvíc vadila epizoda 9 a tu následně předčila i ukňouraná rádoby umělecká desítka. Přesto ale za vidění seriál stojí a není důvod nedat mu šanci.
Valentýnská partie (2020) (TV film)
Instantní kafe je romantičtější než tenhle film.
Nelíbej muže ve vánočním svetru (2020) (TV film)
To je tak, když vezmete formičky na cukroví a začnete dělat linecké. Jedno kolečko jako druhý. Funguje to, Bezva. U romantických komedií je to ale průser.
S tím nic nenaděláš (2011)
Lehce uřvané nic, se kterým nic nenaděláš. Možná za tu uřvanost ale může jen CZ dabing.
Chlap - Amnézie (2022) (epizoda)
Pořád si nejsem jistá, zda jsem se dívala na harleguinku anebo na remake dokrora House. Kdyby ten byl totiž prošpikován byť jen desetinou zdejších dojímacích melodramatických scén, neštěkl by po něm ani pes. Tohle vážně ne, pánové a dámy. Zdlouhavé a pokusy o umění víc než trapné. Škoda.
Pýcha a předsudek (2005)
Taková starosvětská romantika a joooo, i na podruhý se mi to líbilo.
Ikony Kamila Střihavky - Michal Pavlíček (2022) (epizoda)
Oba mám ráda a oba byli skvělí.