Recenze (394)
1670 (2023) (seriál)
Nutně potřebuji víc. 4,5*
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Homofobní blbečkové, tohle byla jedna z nejlepších seriálových epizod všech dob. Vydalo by to za celý top film. Neskutečná práce maskérů a všech herců.
Top Gun: Maverick (2022)
Vlastně to dějově není nic extra. A ani se to nečeká. Co mě doslova uchvátilo, je úvodní část filmu s testováním rychlosti. Na velkém plátně to bylo úchvatné. Stejně tak jako zbytek leteckých scén. Tohle musí být viděno v kině. Skvělé.
Stranger Things - Kapitola třetí: Monstrum a superhrdina (2022) (epizoda)
Mám pocit, že pozorný divák po téhle epizodě odhalí úplně vše. Ale třeba se pletu. Každopádně pořád skvělé
Stranger Things - Kapitola první: Klub Hellfire (2022) (epizoda)
Zatím nejlepší nástup od první série. Nové postavy jsou velmi dobré.
Devadesátky - Kleopatra (2022) (epizoda)
Skvělý posun ve všem. Epizodu kazí jenom Verner. To ho nemohli predabovat?
Devadesátky - Přehrada (2022) (epizoda)
Atmosféra jak řemen. Skvělý vývoj postav a konečně už i uvěřitelné dialogy. Obrovský posun.
K zemi hleď! (2021)
145 minut, ale má to všechno. Úplně všechno. Dlouho jsem se u filmu takhle dobře nebavil. Říkal jsem, že přesně takhle dopadneme. Pak říkám, že se to vlastně děje. A pak zjistíme, že už se to dávno stalo a na změnu už není čas. Perfektní...
Zaklínač - Ztráty (2021) (epizoda)
Těžko říct, jak vnímat ten konec.. Ale zbytek epizody velmi dobrý. Ciri byla skvělou volbou.
Zaklínač - Zrnko pravdy (2021) (epizoda)
Ciri není jediná, kdo dospěl. Skvěle odvypravene Zrnko pravdy, zakomponovane do děje se Ciri. Velmi, velmi dobré.