Recenze (394)
Medúza (1992) (pořad)
S Alešem a Richardem to byl nadprůměrný pořad + slavné bůčkové scény :-)...teď už jen šeď a šeď
Na vlásku (2010)
Nádherně odvyprávěné a zpracované, plné vtípků a nezapomenutelných momentů. Kdo by to byl řekl, že se mi bude takhle líbit muzikálová pohádka. Někde na rozhraní 4 a 5 *.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Jako by Andyho slova na konci filmu vystihovala celou sérii: "Děkuji Vám".
Já, legenda (2007)
Slabý konec (je jedno jestli ten původní nebo alternativní). Člověk by čekal, že na závěr ho bude čekat velké finále. Škoda, hodnocení mohlo být vyšší.
Divoké vlny (2007)
Parádní animák, jen ta "reality show" mi na tom vadila. Jinak tomu nelze vytknout nic po stránce grafiky, příběhu, postav...
Legenda o sovích strážcích (2010)
Obrovský potenciál, skvělé zpracování, ale v konečném součtu jsem byl zklamaný. Ze strážců se dalo vyždímat mnohem, mnohem víc.
5 dětí a To (2004)
Celkem milý filmek pro děti. Jen se podezřele podobání Narnii.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Dětství, dospívání, dospělost...Simpsonovi mě provázeli dosud celý život, a tak doufám, že jen tak naše žlutá rodinka neskončí. Srdeční záležitost!
Mezi námi zvířaty (2006)
Mr. Bombastic...asi jediné, co jsem si z filmu odnesl :-). Jinak slabé dvě hvězdy. Škoda...
Hokej je hra (1978)
Je to milé, vtipné, humorné, je to o hokeji :-). Podobnost s fanouškem na samotě, který křičí GÓOOOL z plných plic, je čistě náhodná :-))).