Recenze (179)
Blade Runner 2049 (2017)
Zdllllhava nuda..
Ip Man 2 (2010)
83%?? No neviem. Film plný klišé a pátosu. Žiadny vtip. Skòr priemerný kungfu film.
Thor: Ragnarok (2017)
Moj TOP 2018
Čára (2017)
Vzhladom na skvosti slovenskej kinematografie po r.1990, je toto vrcholna uroven!
Wonder Woman (2017)
Podpriemerna Marvelovka, priemerny DC 😂
Zombieland (2009)
Len malo chybalo do plneho poctu, len malo ...
Lego: Batman (2013)
LEGO GAMES na pS3 ma móc bavia. LEGO MOVIE je ale strašná nuda. Síce časovo nenáročné ale plytké, mierne neprehladné ale dostatočne nezáživné.
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Už do sestice ozivsí hobbiti a trapaslici, ma nebavili. Vsetka ta vyprava a postavy a suboje uz boli k videniu v kazdom diely LoTR. Proste nic nove! Slávná trilógia skončí za pol roka v TV NOVA ako previanocný trhák no divácky o to zaujem nebude. Tolko moje predpovede.
Need for Speed (2014)
Nebudem hodnotiť obsah, ale formu. Kto pozná NFS games asi ani nečakal nejakú dramatickú psychologickú zapletku :) Vizuál bol pre mňa príjemný, lokácie aj zvuk boli verné hernej predlohe a to sa mi takisto moc páčilo. Vozový park slušný, aj keď mohol byť ešte bohatší. Každopádne hráči aj autíčkári si dojdú na svoje a tí ostatní budú krútiť hlavou, že čo je to za pičovinu čo sa chce podobať na fast and furious! VinDiesel sa ale nedostaví...
Iron Man 3 (2013)
Keď mal byť toto posledný Iron Man tak mi to je dosť lúto lebo práve som mu prišiel na chuť!