Recenze (180)
Stranger Things - Season 3 (2019) (série)
3* za to, že mě to zabavilo. Nelíbí se mi tam ta "soap opera" část. V podstatě třeba celé první 3 díly.
Utopenec na útěku (1998)
Tak tohle už ne. Sem tam dobrý vtip nebo nápad to nezachrání. Laciné, na sílu, přehrávané. Opravdu poslední dobrý film s Leslie Nielsenem je Naked Gun 3.
Drsný Harry (1971)
Je to trochu nuda. Možná je to stářím (filmu). Ze začátku jsem dokonce váhal nad 2*.
Zánik samoty Berhof (1983)
3.5*
Duna (2021)
Pátá hvězda chybí kvůli tomu, že mi to přišlo takové chladné.
Ve službě (2019)
Za ten konec s hromadným odhrabáváním mám i trochu chuť ještě jednu hvězdičku ubrat. Ale na druhou stranu film dokázal trochu zabavit.
Krvavá sklizeň (2007)
Napětí dobré, příběh totální pitomost.
Hanebný pancharti (2009)
Tarantino se mi prostě líbí až od Djanga a novější. Toto je na mě moc "nesmysl". Ale aspoň je to relativně zábavné. Velké plusové hvězdičky za Waltze(Landa) a dialogy. Zato postava Pitta vcelku zbytečná a vlastně kdyby se celá ta nesmyslná a rušivá Pittova bastardí skupinka z filmu vymazala, bylo by to i za 3-4*/5.
Muž, který zastřelil Liberty Valance (1962)
Nuda a přehrávání. Zvláště James Stewart je nesnesitelný.
Já, Mattoni (2016) (seriál)
Viz Malarkey. Historické seriály a filmy mám rád, ale to proto, že minulost bývá zajímavá a poučná. Zajímavější, než leckterý vymyšlený scénář. Tady ale scénář pokulhává - je to prostě moc telenovela. Přitom jako by tomu chyběla i živost.